Sahabat@Dusun Bayu

Monday, January 3, 2011

Hari Pertama Persekolahan~~~"Ceramah " kepada anak-anak muridku

Salam...

Alhamdulillah...
Sesi persekolahan untuk tahun ini sudah bermula...
Seperti biasa...
Aktiviti pertama di dalam kelas adalah...
Ta'aruf dengan murid-murid...
Maklumlah guru barukan...
Dan...
"Ceramah" kepada murid-murid saya yg tersayang...
Isi "ceramah" yg disampaikan antaranya...
Cara memakai tali leher dengan betul...
Saya cakap, sila pakai tali leher dengan betul...
Sebelum saya "tolong" mereka memakai dengan betul...
Hehe...

Apa-apa pun, mereka semua baik...
Cuma ada sesetengah murid yang mahukan perhatian...
Semoga saya akan menjadi guru yang terbaik & cemerlang...
Doakan saya berjaya k...
Hehe...

Sekian...

~~~...Catatan untuk hari pertama...~~~

No comments:

Aku & Dia

Daisypath Anniversary Years Ticker