Sahabat@Dusun Bayu

Monday, May 12, 2014

Post Terbaharu Setelah Lama Menyepi

Salam...

Rasanya sudah terlalu lama tidak menulis di blog ni.
Semangat untuk menulis tidak seperti dahulu.
Banyak faktor jugak sebenarnya.
Faktor yg utama...malas nak update... Hihi...

Tapi, rasa-rasanya ni permulaan untuk saya aktif menulis di PDB ni semula...
Setelah bertukar status sebagai suami dan sebagai seorang ayah mmg payah sikit nak update blog ni... (Alasan semata-mata.. Hihi...)
Alhamdulillah... Sekarang sudah menjadi suami kepada seorang isteri yang sentiasa menyerikan hidup ini dan pelengkap hidup ini... Dan kami telah dikurniakan seorang anak yang comel iaitu 
Faris Amzar...

Rindunya kat anak abah ni...


Inilah anak saya yg comel tu... Comel kn... Hihi...

Sekian dulu utk post comeback ni...
 Daa...............

Abahrindufarisrindumama...

Saturday, April 27, 2013

Politics?

"You may not think about politics. But politics thinks about you."

_The Lady_

Thursday, November 22, 2012

2 Hari Lagi

salam...

2 hari sahaja lagi...
Akan menjalani kehidupan yg baru...
Fasa kehidupan yg baru...

Semoga dipermudahkan segala urusan... Amin...

Thursday, August 16, 2012

Tuhan Jagakan Dia

Salam...

Pagi-pagi ni jom layan lagu ni... Hihi...



Tuhan Jagakan Dia
By Motif Band

Hanya dirimu yang kucinta
Takkan membuat aku jatuh cinta lagi
Aku merasa kau yang terbaik untuk diriku

Walau ku tahu kau tak sempurna
Takkan membuat aku jauh darimu
Apa adanya ku kan tetap setia kepadamu

Tuhan jagakan dia
Dia kekasihku kan tetap milikku
Aku sungguh mencintai
Sungguh menyayangi setulus hatiku

Walau ku tahu kau tak sempurna
Takkan membuat aku jauh darimu
Apa adanya ku kan tetap setia kepadamu

Tuhan jagakan dia
Dia kekasihku kan tetap milikku
Aku sungguh mencintai
Sungguh menyayangi setulus hatiku

Tuhan jagakan dia
Dia kekasihku kan tetap milikku
Aku sungguh mencintai
Sungguh menyayangi setulus hatiku

Tuhan jagakan dia
Dia kekasihku kan tetap milikku
Aku sungguh mencintai
Sungguh menyayangi setulus hatiku
 
"Saya sangat mencintai & menyayangi awak sepenuh hati saya..."

Cuti Raya... Yeah...!

Salam...

Dah stat cuti raya... Yeah...
Alhamdulillah... Dah ada di Dusun Bayu...
Kepada semua yang akan balik ke kampung halaman...

BERHATI-HATI DI JALAN RAYA... SEMOGA SELAMAT SAMPAI KE DESTINASI YANG DITUJUI...


Aku & Dia

Daisypath Anniversary Years Ticker