Sahabat@Dusun Bayu

Tuesday, June 24, 2008

SESI BAHARU(2008/2009) DAH TIBA...BERSEDIALAH...

Salam...

Sudah agak lama jugak aku x update blog ni. Maklumlah cuti pjg. duk kat rumah plak 2. nak g cc pun kurang rajin.bkn malas k...hehe... Lbh kurang 2 minggu lagi dah nak stat sem baru. Bagi sape2 yg tgh seronok bercuti 2, bsedia la k.tmsk la aku ni.hehe... Bdk2 junior x lama lagi nak msk dah kat kolej. Yg senior 2, mcm biasa la. get ready utk smbt bdk junior.

Kpd semua pembantu universiti, jalankan amanah dgn baik k. pastikan kolej canselor sentiasa mjd kolej contoh dan kolej yg terbaik semasa pendaftaran pelajar baharu. So, PU kne la bsedia gak k... x ckp tdo la korang nanti. Pengganti aku sbg fasi disiplin, kne la mula ambik feel dr skrg. baru la menjadi nanti...

Selamat menjalankan tugas kpd pembantu universiti semua... dan kepada pelajar2 baharu yg akan msk, Tahniah diucapkan... Jumpa nanti k...

ok la, nanti la aku update lagi blog ni.. byk entri br sbnrnye. cuma sempat nak mskkan.hehe..


No comments:

Aku & Dia

Daisypath Anniversary Years Ticker