Sahabat@Dusun Bayu

Thursday, May 20, 2010

2 hari terakhir

Salam...

Tinggal 2 hari saja lagi aku berpraktikal di SMK Munshi Abdullah Melaka ni...

Banyak pengalaman dan kenangan x akan aku lupakan...

Terima kasih kepada semua anak murid ku...

Terima kasih kepada guru2 pembimbingku...

Terima kasih kpd guru2 lain...

Terima kasih kepada pentadbiran SMKMA...

Terima kasih rakan2 praktikal...

Terima kasih housemate yg sempoi...

Terima kasih kpd mak, bapak dan keluarga aku...

Terima kasih kepada FPP, UPM...

dan yang teristimewa...

Terima kasih kepada si dia...
"Awak dah banyak tolong sy... Support sy masa sy down... Bagi semangat kat sy masa sy lemah... Gembirakan sy masa sy sedih... Terima kasih sangat2..."

Dan yang paling penting lagi utama...

Terima kasih kpd Allah SWT...

Kerana dgn izin dan kurniaan-Nya... Aku berada di sini...


~~~Hari ini...Esok... Dan hari-hari yg mendatang... Kita tidak tahu apa yg akan berlaku... Bersedialah...~~~

~~~Entri yg panjang... Tapi, xde pon tentang aku... Huhu...~~~

No comments:

Aku & Dia

Daisypath Anniversary Years Ticker