Sahabat@Dusun Bayu

Tuesday, December 9, 2008

KERETA IDAMAN POET: Bilakah akan dapat aku miliki...?

Salam...

Setiap orang mesti ada menyimpan untuk memiliki kereta idamankan...
Aku pun sama juga...
Banyak kereta yg menjadi idaman aku ni...
Tapi, setakat ni aku idamkan 2 buah kereta yg aku minat sgt...
InsyaAllah, suatu hari nanti akan aku miliki kalau ada rezeki...hehe...

Honda Jazz yg berjaya memikat hatiku..

Toyota Alphard yg membuat aku tertarik...hehe...

Itulah 2 buah kereta yg menjadi idamanku...
Dpt salah satu pun jadilah...
Kalau dapat dua-dua lagi bagus... Hehe...
Apa-pun yang kita idamkan, semuanya bermula dengan niat & usaha...
Niat yang baik & usaha yang berterusan... InsyaAllah, kita akan dapat memiliki apa yang kita idamkan dengan izin Allah S.W.T.

Semoga impian menjadi kenyataan... Amin...

1 comment:

khalifah said...

wow...
insyaAllah lepas grade leh bawak dah. amin3x aban doakan
moga poet sentiasa sihat n ceria..

nak tau?
lalalala....cal aban ek..

salam ceria tuk poet
ni ym aban= pendi_842020

dr.khalifah
BAKAL MENDAHULUI ANDA

http://fendicenter.blogspot.com

Aku & Dia

Daisypath Anniversary Years Ticker