Sahabat@Dusun Bayu

Saturday, February 6, 2010

Nuffnang bagi bagi sampai RM 1000

Salam...

Rasa mcm lama plak x update blog ni...

Maaf la kepada follower2 k...

Mesti korg teruja tgk tajuk entri ni kan?

Aku pon teruja jugak sebenarnye...

Aku join Nuffnang ni dah setahun lebih...

Tapi, sampai sekarang baru dpt RM 7.95...

Huhu....

Tapi, Cik Epal dah dapat RM 1000 lebih...
(cik epal bg kredit ckit kat sy sbb promosi blog awak..hehe)

Malah dah lapan kali dia cashout duit dari nuffnang...

Macam mana la dia wat...

Mmbr2 blogger ade ckp, senang je caranya...

Kita pegi blog org...

Lepas tu tinggalkan jejak kat blog diorg...

x kira la komen ke... Ape ke...

InsyaAllah diorg akan jenguk blog kta plak...

Mcm tu la yg mmber blogger aku bgtau....

Apa2 pon kene usaha jugak...

duit xkan dtg bergolek...

Hehe....

Kalau nak senang, kene bersusah-susah dahulu...

Baru la rasa nikmatnye...

Hehe....

~~~.........Dah cuba cara yg mmbr aku bgtau tu... Mmg berkesan... Cuma kne tahan la mengadap laptop utk melawat blog org lain...hehe...~~~

No comments:

Aku & Dia

Daisypath Anniversary Years Ticker