Sahabat@Dusun Bayu

Friday, April 23, 2010

Aku update lagi...Hehe...

Salam...

Hari ini aku update lagi...hehe...
Empat hari yg lepas aku jadi guru pengiring utk kadet bomba...
Mcm2 pengalaman yang aku dapat...
Pengalaman yang best & pengalaman yg x best lagi mengerikan...Huhu...
Aku hanya ceritakan kat orang2 tertentu je pengalaman yang mengerikan tu...
Masih terngiang-ngiang kat telinga aku ni...Huhu...
Alhamdulillah...Aku selamat...

Sebelum tu aku nak ucapkan tahniah kat student SMK Munshi Abdullah yg dapat naib johan pertandingan sorakan ahad yang lepas...
Tak sia2 korang berlatih setiap hari...
Tahniah gak kepada guru2 yg membanting tenaga & idea setiap hari...

Tahniah gak kepada ahli kadet bomba yg pergi perkhemahan kadet bomba peringkat negeri...
Walaupun x menang ape2... Tapi, korang dpt banyak pengalaman baru...
Cuba lagi thn depan...

Bahana selepas pegi kem tu...Aku makin gelap...Huhu...
Takpe la kalau gelap kulit sekali pun...Asalkan x gelap hati...hehe...

ok la... Nanti aku update lagi k...

*****Awak... Saya rindukan awak...*****

~~~Bersedia utk diselia minggu depan...Huhu...~~~

2 comments:

RedLife2Love said...

alor..rindu kat sape tu! hehe..

husna.Rahman said...

rindu awak jugak~

Aku & Dia

Daisypath Anniversary Years Ticker