Sahabat@Dusun Bayu

Saturday, April 24, 2010

Cikgu...Cikgu Ade Makwe Tak...?

Salam...

Cikgu... Cikgu ade makwe tak...?

Huhu... Tu la soalan yg anak2 murid aku tanye...

Bdk2 sekarang mmg berani la...

Kalau dulu masa sekolah, nak ckp dgn cikgu mcm tu pon x berani...
Sekarang ni berani betul diorg...

Jawapan aku, aku ckp...

Saya dah kawen dah...
Tapi, diorg x percaya...
Maklumlah, nmpk muda lagi...hehe...
Ape2 pon, ni la pengalaman masa praktikal ni...
Mcm2 pengalaman je...
Ada yg best... Ade gak yg x best...

Tinggal 4 minggu je lagi...
Semoga semuanya sentiasa berjalan dgn lancar... Amin...

~~~...Ade anak murid yg dah tau aku ade m.we.. Siap ckp sedih lagi tu...Huhu...~~~

1 comment:

nurthurayya said...

xde...cikgu ader awek jer..haha

Aku & Dia

Daisypath Anniversary Years Ticker