Sahabat@Dusun Bayu

Tuesday, December 13, 2011

Alhamdulillah... Berjalan Lancar...

Salam...

Alhamdulillah... Saya dah selamat sampai di kuching setelah seminggu lebih berada di Kuala Lumpur... Mesti ramai yang ingat saya ke KL sebab bercuti, maklumlah tengah cuti sekolah... Memang betul pun, saya pergi ke KL untuk bercuti. Tapi, ada lagi tujuan yang lebih penting saya ke KL... Mungkin ada juga yang sudah tahu dan semestinya ramai yang tidak tahu tujuan sebenar saya ke KL... Hehe... (Suspen plak..Hihi...)

Ok la, Alhamulillah... Syukur kepada Allah S.W.T. kerana dengan izin-Nya maka saya telah selamat bertunang dengan gadis pilihan hati saya... Tanggal 4 Disember 2011, saya dan cik tunang saya selamat mengikat tali pertunangan. Majlis dibuat secara ringkas & kecil-kecilan sahaja. Hanya keluarga terdekat yg dijemput. Sebenarnya majlis tersebut  2 dalam 1... Dimulakan dengan majlis merisik & seterusnya majlis bertunang... Lagi senang macam tu. Maklumlah, saya org Sarawak... Cik tunang saya org KL... Jadi buat terus la 2 dalam 1... Syukur sangat-sangat sebab majlis tu berjalan dengan lancar... Jadi sekarang ni saya dah jadi tunang orang... Hihi...

Saya bersyukur juga kerana Cik Tunang saya sangat memahami saya & sentiasa membahagiakan saya... Saya yakin Cik Tunang saya akan membahagiakan saya sepanjang hayat saya... Hehe...

Kepada sahabat-sahabat, jgn berkecil hati k sebab kami x bagitau pasal majlis tu... InsyaAllah, walimatulurus kami tahun depan, kami akan jemput... Jadi, kami harap semua sahabat kami datang k... Boleh la nak datang kat majlis sebelah KL atau di Kuching... Hehe...

Semoga kami akan tabah menjalani perhubungan setelah bertunang ini... Orang cakap, masa bertunang ni banyak dugaannya... Saya berharap agar semuanya dipermudahkan... Amin... Sahabat-sahabat pun doakan juga semoga kami berbahagia selalu k...

Terima kasih kepada keluarga saya, terutamanya mak & bapa saya, yang sentiasa membantu & merestui pilihan saya... Terima kasih juga kepada keluarga Cik Tunang saya... Dan terima kasih sangat-sangat kepada Cik Tunang saya kerana membuatkan saya gembira & bahagia sepanjang "dating marathon" kat sana... Hehe... Thanks awak....

Ok la... Nanti sy update PDB ni lagi k...

Kadang-kadang, pergaduhan yang berakhir dengan perdamaian akan membuatkan kita lebih menyayangi seseorang itu...

p/s Saya sayang awak... Hihi... (Mood jiwang...)

8 comments:

Dyla Qistina said...

Gembira untuk abg wandy dan cik tunang tersebut :D jeng jeng jeng.. :)

ciK LyndaWawa said...

alhamdullilah..akhirnya..bez eh......mudahan jodoh kitak duak panjang pey bila2..gaduh2 ya perkara biasala ya...apa yang penting..kitak percaya nya..uplod gambar lok..kmk mok diat..=]

tahniah...

Azwandy Bin Muhamad said...

Dyla Qistina- Thanks dik husna... HUsna pun dah nak kawen kn...? Semoga semuanya berjalan lancar k...

Azwandy Bin Muhamad said...

ciK LyndaWawa- makseh kak wawa... Lak kmk upload gambar k..hehe...

ashutz said...

tahniah abg wandy dan cik tunang..heehe... tumpang gembira dgr berita ni..alhamdulillah..semoga dipermudahkan segala urusan.. :)

Azwandy Bin Muhamad said...

ashutz- Thanks shud... semoga semuanya dipermudahkan...amin...Hihi...

Anisa said...

Tahniah Wandy
Semoga jodohmu berkekalan

Azwandy Bin Muhamad said...

Anisa- Amin...Terima kasih aniza... Awk bila lagi? Hihi...

Aku & Dia

Daisypath Anniversary Years Ticker