Sahabat@Dusun Bayu

Wednesday, September 24, 2008

Aku Balik Kuching Hari Ini...

Salam...
Hari ni aku akan balik ke kampung halaman di Kuching, Sarawak...
Kepada sahabat-sahabat
SELAMAT HARI RAYA
MAAF ZAHIR & BATIN
diucapkan...
Seandainya ada silap dan salah haraplah diampunkan...
Aku harap sangat nak berjumpa dgn seseorang yg istimewa tu...
huhuhu....
Tapi macam x sempat je nak jumpe...
Semoga si dia jaga diri baik-baik...
Dan gembira selalu...
Selamat bercuti kepada sahabat-sahabatku...
Jumpa lagi nanti...
Kadang-kadang kita tidak sedar yg kita tipu diri kita sendiri... Aku pun tipu diri aku sendiri jugak sebenarnya...huhu... Serius... Aku memang rindukan dia...huhu...

1 comment:

RH said...

kalau tipu utk kebaikan bersama xpe. ak pun tipu jgk utk kebaikan dia dan pasangannye. =)

Aku & Dia

Daisypath Anniversary Years Ticker