Sahabat@Dusun Bayu

Thursday, July 2, 2009

Mini Reunion 6AA (2004/2005)

Salam...

27 Jun 2009 yg lepas
aku join mini reunion kelas aku masa form 6 dulu...Align Centerx semua bdk2 kelas aku dpt dtg...
Maklum la ade komitmen masing2...
Mmg dah lama x jumpe diorg semua...
Masing2 dah ade life diorg...
Utk entri kali ni, aku nak share sedikit gmbr masa ktorg kluar ari tu...
Tgk la k...

ex-6AA yg join reunion ari tu... (Dari kiri: Aku, Same, Nini, Elis, Wak Diman, Musa, Rizal, Erana & Noor)


Geng-geng form 6AA yg best...


Jejaka-jejaka 6AA... Semua single lagi... Hehe... Single ke...?


Rizal suke sgt kaco... Org ckp perempuan je... Dia pon nak masuk jugak... Perempuan ke...?
Jgn marah ye Rizal...



Muka-muka kekenyangan lepas makan... Thanks kepada Musa & Noor yg blanja ktorg makan...hehehe...

Kalau semua ade hari tu mesti lagi best... InsyaAllah nanti nak kuar ramai2 lagi... Yang bestnye kuar ari tu kn, x yah kuarkan duit langsung... Mmbr yg dah keje blanje ktorg... Hehe... Kebetulan ktorg kuar ari tu diorg dah dapat gaji... Ktorg yg x keje & masih belajar ni pon paw la diorg... Hehe... Ape2 pon thanks sgt2 kat diorg... Aku harap next time dpt kuar dgn semua geng2 6AA... Rindu korg semua.. Huhu...

Kenapa jadi bergitu...? Kalau dah tak ada jodoh... Nak buat macam mana... Hati dah tak suka...? Tak sayang...? Atau kerana orang ketiga...? Mengapa berubah...? Sedangkan pantai boleh berubah... Inikan pula manusia... Tak boleh ke setia...? Cakap memang senang la... Cuba kau berada di tempat aku... Sebab kau tak pernah tahu apa yang aku rasa... Kalau kau berada di tempat aku, aku yakin kau pun akan buat apa yang aku buat...

4 comments:

SasHa Lee said...

wahh beshnyer dapt jumpa kawn lama2.. wat reunion gituu..

**6AA ...ni mesti budak pandai erhh;)

Azwandy Bin Muhamad said...

mmg best dpt jumpe kwn2 lama...
Hehe...
xde la pandai sgt pon...
Tapi, alhamdulillah....
Semua kawan2 sy dah bjaya skrg...

SGRMSE. said...

Hey, what photo editing software are you using? (:

Azwandy Bin Muhamad said...

whoaa, mello:
Hai... I using Adobe Photoshop CS3...

Aku & Dia

Daisypath Anniversary Years Ticker