Sahabat@Dusun Bayu

Sunday, September 27, 2009

Beraya sakan & Bergambar sakan...

Salam...

Dah seminggu blog aku ni x berupdate...

Maklum la cuti raya...hehe...

Lagi pun xde internet kat rmh...

So, untuk entri ni aku nak kongsikan sikit gambar raya aritu dgn korg semua...

Tgk la k...

Kalau x nak tgk pun... Kne tgk gak... hahaha...

Beraya bersama-sama kwn2ku...

Anak sape la yg hensem sgt ni... hehe... Belum kawen lagi bdk ni... Haha...

Inilah keluarga En. Muhamad & Pn. Saptuyah... Adik lelaki aku je xde masa ni...

Ni la anak-anak buah aku yg nakal-nakal...

Ni la anak aku... Cute x???

Tu je la gambar yg dpt aku kongsikan...

Hehe...

~~~Terima kasih kpd kawan2 ku sbb hepikan aku raya ni... Thanks u all...~~~

5 comments:

lurunna said...

selamat hari raya...
lps puasa 6, kite ry lagi!!!

Azwandy Bin Muhamad said...

selamat hari raya gak lurunna...
ye... raya lagi...hehe...

Azwandy Bin Muhamad said...

selamat hari raya gak lurunna...
ye... raya lagi...hehe...

nurthurayya said...

pic yg no.2 cm penyimpan mohor besar raja2 nk umum pose n raye~haha...

bsrnyer pemeli...sggh bhgia...

slmt hari rye!!!!

Azwandy Bin Muhamad said...

nurthurayya- mmg nak jd cmtu la masa kecik2 dulu..hehe...

x semua ade ni...adik lelaki dgn kakak ipar sorgn xde......

selamat ari raya gak...

Aku & Dia

Daisypath Anniversary Years Ticker