Sahabat@Dusun Bayu

Thursday, September 10, 2009

Jam Tangan

Jam... Jam... Jam...

Salam...

Masa tunggu nak berbuka puasa kat mines td aku dgn En.Q pegi jalan2 kejap...

Pastu ktorg g la kedai jam...

Ktorg tgk2 la jam kat kedai tu...


Sebenarnye aku x suke pakai jam...

Rasa macam x selesa je kat pegelangan tangan aku ni...

Huhu...


Nak jam ni leh...?

Dulu pernah pakai jam...


Tapi, pakai kejap2 je...


Pastu simpan... xpon bagi kat adik aku je...


Tapi, untuk praktikal nanti aku kne pakai jam...

Sebabnye masa sangat penting bila mengajar nanti...

x kn nak guna jam henset je kn...

Takut melanggar etika guru plak nanti...


Huhu...


Jam ni pon ok gak...hehe...

Jadi, td aku dgn En.Q dah ushar la jam tangan yg berkenan dihati...


Masalahnye...


x jumpe yg berkenan dihati...


Hehe...


Lagi pun poket kering td...


Hahaha...


Hmmm...

Nak x nak kne la beli gak jam nanti...


Kalau ade yg nak bagi jam kat aku pon boleh jugak...hehehe...

(Tak malu btl aku ni...huhu...)


Birthday sy x lama lagi... Saje je bgtau... Hehe...

5 comments:

lurunna said...

pakai jam, kita kn lebih m'hormati masa...
dan sy mmg giler jam..!
stp thn mesti beli latest collection...
hehehe...

Azwandy Bin Muhamad said...

mmg kne pakai jam masa praktikal nanti...huhu...
nak x nak kne pakai gak...

qdetactive said...

aku nak jugak!!!

Azwandy Bin Muhamad said...

q- ko x payah...!

LUVLYDIYANA said...

nanti g praktikal,suruh anak murid letak jam dalam kelas...hihi

Aku & Dia

Daisypath Anniversary Years Ticker