Sahabat@Dusun Bayu

Tuesday, September 8, 2009

Drama 10 minit...

Salam...

Hari ni hari ketiga grup aku wat latihan utk drama 10 minit...

Tapi, aku masih lagi x dpt nak biasakan diri dgn tugas yg diberi kat aku...

Aku dah ckp, aku x pandai nak belakon...

Huhu...

Tapi, aku cuba gak nak belakon...

Sebab kawan2 yg kawan aku...

Sebab grup aku jugak..

Tadi, aku kne tegur sbb x serius...

Huhu...

Padan muka aku...

So, lepas ni kena la serius sikit...

Sori ye kawan2...

Aku boleh buat sbnrnya...

Cuma aku x leh nak ikut arahan yg bertindan-tindan...

Kejap ckp mcm ni...

Kejap ckp mcm tu...

Kejap ckp jgn wat mcm ni...

Jgn wat mcm tu...

Dah la aku baru nak belajar belakon...

Bukan profesional...

Huhu...

Apa2 pon, thanks la kat kawan2 yg support aku...

Thanks sgt2...

Nak muzik please... Baru la korus leh wat gaya2 tu..huhu... Boleh ke gitu...

3 comments:

lurunna said...

nape xdeal ngn sy...nk muzik ke, soundeffect ke...hahaha..
semoga bjaya ye!paling kurang pelakon terbaek...!!!!hehehe

LUVLYDIYANA said...

i rasa i pernah jugak belakon2 ni dulu time study..hihi

SasHa Lee said...

wahhh si poet berlakun... nak tuntun leh???heheh..
**akuh lagi tak pndai berlakun woo.. hihi;)

Aku & Dia

Daisypath Anniversary Years Ticker