Sahabat@Dusun Bayu

Thursday, November 19, 2009

Thanks...

Salam...

Aku rasa aku rindu sgt2 kat seseorang sekarang ni... Aku pun x tau la kenapa perasaan ini datang lagi. Aku teringat semula dengan ape yg pernah berlaku. Teringat detik2 itu... Aku perlukan seseorang utk share ape yg aku rasa sekarang ni... Huhu...

Alhamduillah... Akhirnya ada jugak insan yg sudi mendengar rintihan hatiku... Walaupun dia ckp dia faham & dpt rasa apa yg aku rasa sekarang ni. Tapi, dia x tahu ape sebenarnye apa yg aku rasai sebenar2nya... Ape2 pon thanks sgt2 kat org tu... Aku sangat2 hargai ape yg org tu nasihat kat aku... Thanks again...

~~~Kenapa entri aku kali ni mcm ni...? Jangan tanya ok...~~~

2 comments:

nurthurayya said...

knape entri mcm nie?
hehe....

lg xbg tnye lg nk tnye....

SasHa Lee said...

nak melupakan seseorang yang penah hadir dalam hidup nie memg payah.. tapi don worry.. masa adalah salah satu pengubat dan Allah adalah tempat kite meminta ketenangan...

**wah bestnyer ada insan yang sudi mendgr rintihan ko.. time aku meroyan dulu.. aku mencari2 insan yang sudi mendgr pemaslahan aku..hehehe..

**Ganbatte Kudasai Poet!!!

Aku & Dia

Daisypath Anniversary Years Ticker