Sahabat@Dusun Bayu

Thursday, January 21, 2010

Kolej Canselor Terus Gemilang

Salam...

Hanya tinggal 3 minggu sahaja lagi aku akan meninggalkan Kolej Canselor yg tercinta ini...

Setelah hampir 4 tahun aku menginap di Kolej Canselor, sudah masanya aku meninggalkan kolej yg tercinta ini...

Banyak kenangan yg tidak akan aku lupakan sepanjang berada di kolej ini...

Tempat aku belajar banyak perkara...

Tempat aku dilahirkan sebagai pemimpin...

Tempat aku menimba pengalaman...

Tempat aku berjumpa dengan sahabat-sahabatku...

Tempat aku mengenali insan yg aku cinta & sayangi...

Tempat aku bergembira dan bersedih...

Semuanya tidak akan aku lupakan...

Terima kasih kepada sahabat-sahabat yg ku kenali sepanjang berada di sini...

Terima kasih kepada pentadbiran KC...

Terima kasih semua...

Lagu Kolej Canselor Terus Gemilang ini sangat bermakna bagi aku...

Setiap perkataanya sangat memberikan kesan kepadaku...

Semoga semangat canselorian warga KC semakin meningkat...

Kekal Cemerlang....!!!



Terima Kasih Kolej Canselor...

~~~.....Sedih nak meninggalkan KC dan sahabat-sahabatku...~~~

No comments:

Aku & Dia

Daisypath Anniversary Years Ticker