Sahabat@Dusun Bayu

Sunday, January 24, 2010

Semangat Canselorian

Salam...

Semangat Canselorian...

Masih adakah lagi semangat itu dalam kalangan warga Kolej Canselor sekarang ini...?

Apa yg jelas sekarang, semangat itu semakin kurang...

Tanyalah kepada adik-adik junior KC... Mereka tahu ke x apa itu semangat canselorian...

Entah-entah ada lagi yg tidak tahu...

Semangat Canselorian ni sbnrnya bergantung kepada diri kita sendiri...

Tapi, kebanyakan budak kolej sekarang lebih suka jadi "beruk bilik" je...

Aku dah hampir 4 tahun berada di Kolej Canselor ini...

Aku bangga berada di kolej yg megah ini...

Aku yakin semangat canselorian itu sentiasa mengalir dalam tubuhku...

Mungkin tak semua rasa apa yg aku rasa...

Mungkin tak semua tahu mcm mana semangat canselorian yg aku rasa...

Apa-apa pon, semoga adik-adik junior KC naikkan semula semangat canselorian dalam diri korg semua k...

Teruskan kecemerlangan & kegemilangan KC...

~~~......Sedih nak meninggalkan Kolej Canselor & UPM...~~~

No comments:

Aku & Dia

Daisypath Anniversary Years Ticker