Sahabat@Dusun Bayu

Sunday, January 24, 2010

Jangan Salah Sangka

Salam...

Pertama sekali aku nak mntk maaf kat sape2 la yg terasa dgn entri

Semangat Canselorian

kat bawah tu...

Bukan nak tunding salah kat sape2...

Cuba baca balik entri tu betul2...


"Tanyalah kepada adik-adik junior KC... Mereka tahu ke x apa itu semangat canselorian...

Entah-entah ada lagi yg tidak tahu..."


Aku x ckp semua junior xtau apa itu semangat canselorian...

Entri tu bukan utk menunding sapa2 yg salah...

Bukan jugak nak cari apa punca semangat canselorian tu makin kurang...

Tapi, nak bagi semangat kat adik2 yg masih tinggal kat KC utk naikkan semula semangat canselorian tu...

Ktorg yg senior dan alumni KC akan sentiasa menyokong korg semua...

Tak ada isu nak tunding jari kat sape2 k...

Kepada sape2 yg salah anggap tu...

Aku mintak maaf k...

Mungkin semangat canselorian tu dah ada dalam diri korg...

Sbb tu korg terasa...

Semoga Semangat Canselorian tu akan tersemat dalam diri semua warga KC...

~~~.......Ape yg aku buat semuanya salah pada pandangan mereka yg tidak mengerti...~~~

4 comments:

juli said...

semngat canselorian... adoiii, kitorng junior2 masih lagi mengharapkan tuju ajr dan panduan dari senior2.... senior2 pd kami adalah role model, tp sayang... ramai dh final year... tnggl lah kami terkapai-kapai...

Azwandy Bin Muhamad said...

juli- bgs mu juli... hehe...

nurthurayya said...

saye pn junior eh?hehe

cHoCOLaTe said...

besalah ya bang wandy..orang slalu salah interpret apa yang kita mok sampaikan..sikpalah..yang penting kita tauk di siney kita berada..manusia memang suka salah sangka..

Aku & Dia

Daisypath Anniversary Years Ticker