Sahabat@Dusun Bayu

Saturday, January 2, 2010

Selamat Menyambut Tahun Baru 2010

Salam...

Selamat menyambut tahun baru

2010

kepada semua sahabat2 blogger Poet Dusun Bayu...

Semoga tahun 2010 ini kita semua akan menjadi lebih baik daripada tahun-tahun sebelum ini...

Lebih baik dari pelbagai aspek...

Tak kiralah dari segi agama...

Dari segi pendidikan...

Dari segi pelajaran...

Dari segi pergaulan...

Dari segi perhubungan...

Dari segi kekeluargaan...

Dari segi kemasyarakatan...

Dan sebagainya... Hehe...

Yang penting, walau apa pun yg kita lakukan... Niat kena betul & ikhlas...

Semoga kita semua akan mencapai impian kita k...

Nak tau x apa azam baru Poet Dusun Bayu...?

Hmmm... Entah la... xtau la apa azam tahun ni...

Macam yg aku cakap tadi la... Nak jadi yg lebih baik dari tahun-tahun sebelum ini...

Hehe...

Ok la... Poet Dusun Bayu nak ucapkan selamat tinggal kepada tahun 2009...

Banyak kisah suka duka yg aku lalui sepanjang tahun 2009...

Kisah gembira...

Kisah duka...

Kisah-kisah yg akan menjadi sejarah dan kenangan hidupku...

Tahun silih berganti...

Usia pun semakin meningkat... Masa depan semakin berada di depan mata...

Semoga semua impian aku akan tercapai...

Semoga aku mampu membahagiakan & mengembirakan semua org terutamanya insan-insan yang aku sayangi dalam hidupku...

Semoga tahun 2010 ini akan membawa lebih banyak kegembiraan dan kebahagiaan kepadaku...

Semoga dunia semakin aman...

Banyaknya semoga... Hehe... Ok la... Setakat ni dulu la utk entri kali ni...
Kepala den dah pening ni... Nak berehat dulu...

Wslm...

~~~.........Kalau azam nak kawen thn ni boleh x...? Hehe...~~~

12 comments:

lyanaixora said...

selamat tahun baru

Azwandy Bin Muhamad said...

selamat tahun baru jugak...

Melz said...

selamat tahun baru

Azwandy Bin Muhamad said...

Melz- selamat thn baru gak...

Che Adlia said...

samat hun ru
selamat tahun baru!!!
semoga menjadi guru yg berjaya!!!

amirah said...

hepy new year..
semoga segala "semoga" kamu tercapai

Azwandy Bin Muhamad said...

Che adlia- thanks... InsyaAllah akan jd guru yg baik..

amirah- Hepi new year to...
thanks... Amin...

LUVLYDIYANA said...

happy new year!

mamamiera said...

SLM tahun baru..
azam taun ni nk kawin eh..
calon dah de lom..? kal0 xde meh akk kenal kan..

Azwandy Bin Muhamad said...

mamamiera- Dah ade calon la kak...hehe...

sitihasliza said...

salam tahun baru..hehe..not available lagi bakal cikgu ni..selamat berpraktikal..

SasHa Lee said...

taun nie azam aku pun naaaak kaawwen...lalalaa;P

Aku & Dia

Daisypath Anniversary Years Ticker