Sahabat@Dusun Bayu

Sunday, January 16, 2011

Selamat Berhujung Minggu

Salam...

Selamat berhujung minggu kepada semua...
Hari ahad ni kita berehat-rehatlah ye...

Saya pun nak berehat...
Sebab penat pegi Miri semalam...
Memecut kereta dengan lajunya di lebuh raya Brunei...
Hehe...

Baju kerja pun dah dibasuh semalam...
Senang sikit sbb dah ada mein basuh kat rumah guru ni...
Peti sejuk pun dah ada...
Hehe...
Leh la masak macam2 lepas ni...
Hihi...

Jom kita segarkan diri dengan....
Mandi....
Haha...

Adios...

~~~...Laporan orientasi belum siap lagi...Huhu... Esk nak hantar kat mentor....~~~

8 comments:

ciK LyndaWawa igUana said...

huhu..
pttla busuk sampe sitok..duhal ada org lum mandi..hahaha

d_tieah said...

G miri ka?
Hehe..
Tmpt kmk ya..

cikpepel said...

esok adalah isnin :(

Azwandy Bin Muhamad said...

@ciK LyndaWawa igUana sukati jak nya lok...maka wangi ada jak kmk..huhu...

Azwandy Bin Muhamad said...

@d_tieah aok...g miri... tempat ktk kah...? leh la jumpa mun kmk g miri gik lak...

Azwandy Bin Muhamad said...

@cikpepel esk adalah selasa....huhu...

Lurunna said...

wahhh...siboknya cikgu.

nak request : sila la bt entri tips utk berpraktikal.. rasanya dpt membantu kami yg memerlukan...ececece :)

Mimi Jazman said...

ow.. berehat2 tp keje blum siap....

Aku & Dia

Daisypath Anniversary Years Ticker