Sahabat@Dusun Bayu

Wednesday, October 14, 2009

Kecewa dengan orang yang salah anggap

Salam...

Hari ini aku betul2 kecewa...

Kecewa dengan orang yang salah anggap...

Aku bukan nak kejar glamour...

Bukan nak kejar populariti...

Bukan nak kejar royalti...

Bukan nak kejar ape2...

Aku buat sebab tolong sahabat...

Untuk Kolej jugak...

Untuk diri aku...

Untuk orang lain...

Tak ada niat untuk belagak...

Tak terniat untuk dapatkan suatu penghargaan...

Yang aku paling kecewa...

Niat baik aku...

Diperkecil-kecilkan...

Mungkin, bukan salah mereka...

Mereka tak tahu apa2...

Kalau mereka berada ditempat aku..

Mereka akan merasa...

"Mulut memang sedap berkata... Cuba kau rasa... Baru mengata..."

~~~Harap2 mood aku ok semula...~~~

8 comments:

qdetactive said...

glamer?
popule?
mengarut

lurunna said...

mereka mmg xtaw ape2!!!

nurthurayya said...

nk ikot rentak owg mmg ssh...
ape yg penting?? lantak dyorg la...hahaha....

Azwandy Bin Muhamad said...

Q- Mmg mengarut...tapi, biar la diorg...

lurunna- betul... mereka x tau apa2...sbb tu senang je nak berkata...

thurayya- betul tu kak sue... x leh nak ikut sgt rentak org...

bek ikut rentak sendiri... ahaha...

LUVLYDIYANA said...

wandy..abaikan jela..manusia berhati busuk mmg camtu

Azwandy Bin Muhamad said...

cikgu anis- tu la ckgu...
mmg sy biarkan je org tu...
thanks cikgu..

noor husna said...

bile diri penuh hasad dengki, mgkin ini yg terjadi..kan kan

ashutz said...

apapapun da abih da...sbnrnya org yg cakap2 camtu, diowg jeles dgn kelebihan yg kita ade n diowg xmampu nk wat cm kite..

Aku & Dia

Daisypath Anniversary Years Ticker