Sahabat@Dusun Bayu

Tuesday, December 8, 2009

Peraduan Menulis Semula Cerita Rakyat Sarawak 2009/2010

Salam...

Semalam aku baru dapat surat yg Ayahanda aku kirim kata aku...

Dalam surat tu ada ayah aku kirimkan sekali cerita legenda rakyat Sarawak...

Termasuklah borang penyertaan sekali...

Peraduan Menulis Semula Cerita Rakyat Sarawak 2009/2010

Hadiah:
Pertama: RM 1500
Kedua: RM 1200
Ketiga: RM 800
7 Saguhati: RM 350 setiap satu

Ayah aku memang salah seorang penulis & pengumpul cerita rakyat Sarawak...

Tahun lepas pun ayah aku join peraduan ni...

Alhamdulillah... Dapat hadiah saguhati...

Utk kali ni ayah aku join kategori Lagenda pulak...

Aku dah baca dah cerita ni & dah edit serba sikit yg patutlah...

Maklumlah bakal Cikgu BM...Hehe...

InsyaAllah kali ni pun akan menang lagi... Kalau ade rezekilah..

Hehe...

Ok la... Doakan ayah sy menang lagi k...hehe...

~~~.....Aku merindui mak, bapak, abg, kakak, adik & anak2 sedara aku...Huhu...~~~

7 comments:

SasHa Lee said...

Semoga ayah ku berjayA!!! eh cilap ayah kamu berjaya...hehe;P

**maapkan sya cikgu poet..gurau2..

Azwandy Bin Muhamad said...

sasha- tq cik sasha... Amin...

~~~Xde maaf2... cepat berdiri atas kerusi sampai habis kelas...~~~
hehe...

iktiraf said...

amin... =)

Azwandy Bin Muhamad said...

iktiraf_ thanks.. Amin...

lurunna said...

pertandingan mgarang cite sedih xde keR?hehehe

pe2 pon...insyallah
semoga berjaya!!!

Azwandy Bin Muhamad said...

lurunna- ade prtndingn mengarang cite sedih...
tapi, utk warga emas je la.. 24thn ke atas..hahaha...

Ok...Tq ye...

lurunna said...

ohh...sy xleh msk la..
sy masih belia remaja...
bukan warga emas..haha

Aku & Dia

Daisypath Anniversary Years Ticker