Sahabat@Dusun Bayu

Thursday, December 10, 2009

Hari ni pon tak jadi...

Salam...

Bosan plak hari ni... Tapi, semalam pun bosan... Hari sebelum semalam pun bosan gak...
Huhu...

Nak kata xde keje nak dibuat... Ada je keje yg nak dibuat...

Tapi, ada gak keje yg xdpt dibuat sbb masih tergantung... Belum ada kata putus lagi...

Nak kata xdpt online... Hari2 aku online...

Mata pun dah penat nak ngadap laptop ni...

Nak tdo ni... Tapi, rasanya mcm dah terlebih tdo dah...

Nak keluar... Tapi, x jadi plak...

Nak watpe ni eh...?

Hmmm...

Keluar...!!!

Jom...

Nak g mana...?

Tgk tv je la...

Hehe...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
IKLAN:

Sape2 yg belom join PayPal WishList kat Facebook...

Jom lah join...

PayPal WishList

Klik je kat situ k...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~.........Kalau aku ade flight sendiri... Aku dah balik rumah dah sekarang ni...Huhu...~~~

3 comments:

putraim said...

k pnjam aknye helikopter ni... ko blik dlu. huwaaa

Azwandy Bin Muhamad said...

putraim- ko parking katne helikopter ko tu...???

Siot jek...huhu...

putraim said...

ada kat rmah, kalu nk pnjam ak suh driver dtg. hahaha

Aku & Dia

Daisypath Anniversary Years Ticker