Sahabat@Dusun Bayu

Monday, December 14, 2009

Ragam naik train di Jepun

Salam...

Nak tgk x ragam naik kereta api di Jepun...

Sangat jauh perbezaannya dgn kita...

Kalau kat negara kita, polis yg jaga kat situ dah tiup wisel kalau dah penuh...

Kat Jepun, siap tolong penuhkan plak tu...

Huhu...

Macam mana la keadaan dalam kereta api tu...

Dapat x bayangkan...?



~~~...........Harap2 kat negara kita xkan berlaku mcm ni...~~~

5 comments:

sitihasliza said...

Jepun xnak ade pembaziran ruang tu..

SasHa Lee said...

encik poet.. di MAlaysia pun ada wooo.. agenda berpusu2 masuk kat dalam train.. macam sardin.. pernah merasai keh.. orang belakang ngn selamber badak tolak2 supaya masuk dalam perut train!!..tapi bab pegawai train tolong tolakan masuk kat dalam trrain belum di buek lagiii.. hehehe.. memang nampak kejam sikit..ngee

Azwandy Bin Muhamad said...

sitihasliza- Tu la... lagi pon diorg ni mengejar masa... Hehe...

Sasha- Bab2 berhimpit dalam train mmg la kat Malaysia pun ade... Yg x tahannye ade yg ambik kesempatan gak...Seperti yg berlaku kpd kwn saya... Ade lelaki ambik ksmptn peluk dia masa bhimpit dalam train... Siot jer lelaki tu... Bikin org panas je...Huhu...

lyanaixora said...

kalo kat msia pakguard xtlg tolak pn..
kena marah lg adala,heheh

Azwandy Bin Muhamad said...

tau xpe... belum msklagi dah tiup wisel...hehe...

Aku & Dia

Daisypath Anniversary Years Ticker