Sahabat@Dusun Bayu

Sunday, June 14, 2009

Gambar Pilihan Minggu Ini (2)

Salam...

Seperti yg kita semua ketahui, sekarang ni negara kita telah mengalami masalah jerebu... Untuk mengelakkan diri daripada penyakit yg disebabkan oleh jerebu, penggunaan topeng untuk menutup mulut dan hidung disyorkan. Gambar pilihan minggu ni, Poet Dusun Bayu telah memilih beberapa jenis topeng jerebu yang bermacam-macam ragamnya.


Yang ni biasa digunakan masa jerebu...


Yang ni pulak boleh buat sendiri... xde jual kat pasaran k...


Topeng jerebu yang ade zip pon ade... Mcm2 je kn...


Oppsss... Topeng ni haram untuk org Islam ...

Macam-macam gaya topeng jerebu yg ade sekarang... Pandai-pandai la memilih k... Lebih-lebih lagi utk mengelakkan jangkitan virus Enfluenza H1N1 sekarang ni... Jagalah kesihatan anda k...

Pesanan ini dibawakan kepada anda oleh
POET DUSUN BAYU

Hp xde kredit plak... xdpt la nak msg dgn "si dia"... Huhu...

2 comments:

lurunna said...

Akhirnya dpt jua menjejak kmbali ke sini...huhu, neway..Lurunna nk pakai yg Dr2 pakai..glemer u.. (tp pakai keR?)

Azwandy Bin Muhamad said...

Yezeeerrrrr.. hehe... Selamat kembali ke Poet Dusun Bayu ye Lurunna... Nak pakai yg mcm dr ke? Bek lurunna pakai yg perkerje kilang sisa toksik pakai je... lagi bgs... hehe...

Aku & Dia

Daisypath Anniversary Years Ticker