Sahabat@Dusun Bayu

Saturday, June 6, 2009

Sana Sini Situ Sinun Sitok Kahwin

Salam...

Musim cuti sekolah ape yg selalunye org buat?
Hmmm... Ade yg pegi cuti-cuti bersama keluarga...
Ade yg berehat bersama keluarga kat rumah je...
Ade yg kluar dengan kawan-kawan lama...
Dan..
Kebiasaannya, org akan buat majlis kenduri kawen...
Ye la... Masa cuti je senang nak buat majlis mcm tu...
Untuk entri kali ni aku nak kongsi sikit mengenai kenduri kawen kazen aku...
Sebelum tu aku nak ucapkan TAHNIAH
kepada kawan-kawan yg dah melangsungkan majlis perkahwinan minggu lepas...
Antara kawan-kawan aku yg kawen minggu lepas:

1) Kak Eza dengan pasangannya yang telah melangsungkan perkahwinan pada 31 Mei 2009. 2) Rizal dengan pasangannya yang telah berkahwin pada 31 Mei 2009.
TAHNIAH diucapkan kepada mereka... Semoga berbahagia hingga ke akhir hayat...
Aku mintak maaf sbb x dpt menghadiri majlis perkahwinan korang k...

Ade gak member satu course dgn aku yg akan melangsungkan majlis perkahwianan pada 27 Jun 2009 ini...

Kepada Umi Nadia & pasangannya...
TAHNIAH juga aku ucapkan...
Mesti korang tengah sibuk plan majliskan?

Ok la... Ni ada sedikit gambar semasa majlis perkahwinan kazen aku iaitu
Leha di Kampung Spaoh, Betong, Sarawak...

TAHNIAH kepada Leha & Borhan...

Majlis akad nikah

Ayah aku melakukan upacara menepung tawar


Mak aku tengah menepung tawar pengantin

Aku bersama-sama mak & adik aku...

Bersama family, kazen-kazen & mak su...

Bergambar di pelamin pengantin bersama-sama family, kazen-kazen, mak su & pak udak

Tu la sedikit gambar yg dpt aku kongsikan...
Seronok bila g majlis kenduri kawen kat kampung ni...
Dapat tengok org kampung bergotong-royong masak sampai pagi...
Pasang khemah sama-sama...
Dpt tgk awek kat kampung...huhu... Siap la aku dgn awek aku...hehe...
Siap ade karaoke lagi tu...
Semangat kerjasama antara penduduk kampung mmg masih lagi tinggi kat kampung ni...
Sama-sama buat kerja... Sama-sama merasa penatnye... Sama-sama hidup gembira...

Sorang kawan baik aku tanye... Bila nak kawen...? Aku ckp kat dia... Tunggu ko kawen dulu la... Baru aku kawen.. Hahaha...



6 comments:

ajaqzfreAk said...

abg.kirim salam adik ye.hahaha

Azwandy Bin Muhamad said...

ajaq...
Abg kejadahnye...
Ko tua lagi dari aku k...
Ko kirim salam kat adek aku yg lelaki ke perempuan???

noor husna said...

oooo, kate dah dia ngorat awek...hurmmmm..

lurunna said...

Gambar masa Your dad tepung tawar 2cam pengapit nanes...nape dia nanes!!!waaaa...

Azwandy Bin Muhamad said...

noor husna-mana ade ngorat awek... Awek kat sana je ngorat saye..hehe...

Azwandy Bin Muhamad said...

lurunna- Ha a la.. Dia nanes sbb dia x dpt g dating dgn awek dia kot...Ye la, kn kene jd pengapit...huhu..

Aku & Dia

Daisypath Anniversary Years Ticker