Sahabat@Dusun Bayu

Sunday, August 23, 2009

Penulisan Skrip Drama Bermula

Salam...

Atas tuntutan asaimen semester ini aku dan rakan-rakan ku ditugaskan untuk membuat skrip drama...

Memang pada mulanya agak berat bagi kami...
Tapi setelah mendapat sedikit pendedahan daripada penulis skrip drama yang sedang hangat di pasaran sekarang ni iaitu

Siti Jasmina Ibrahim

Kami sudah nampak bagaimana cara untuk menulis skrip...
Bukan senang nak buat skrip drama ni sebanarnya...

Kena ada jalan cerita yang menarik...

Alhamdulillah...
Hari ni aku dapat idea untuk skrip drama aku...
Aku dah mulakan proses menulis skrip...

Nak tahu x tajuknya...?

Jawapannya x boleh...
Rahsia lagi...

Aku harap skrip drama ini akan siap dalam masa 2-3 hari ni...
Harap-harap siap la dalam masa tu...

Dan aku harap juga
skrip ini akan dipilih untuk dihantar ke Astro...
Hehe...
Saje je...

So, doakan aku leh siapkan skrip drama ni cepat k...
Semoga skrip drama ni juga akan jadi skrip yg terbaik...
Amin...

Thanks kepada si dia sbb bagi idea untuk nama watak utama cite ni...

6 comments:

Anonymous said...

nanti bleh la wt skrip teater utk lurunna plak...muahahahaha

Azwandy Bin Muhamad said...

Lurunna- InsyaAllah kalau skrip drama ni berjaya, leh la wat untuk teater plak k...hehehe..

Azwandy Bin Muhamad said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

insyallah...mudah2an...

SasHa Lee said...

Semoga berjaya Dude..hehe;)

Azwandy Bin Muhamad said...

sasha- Tq ye...

Aku & Dia

Daisypath Anniversary Years Ticker