Sahabat@Dusun Bayu

Thursday, August 20, 2009

Salam Ramadan

Salam...


InsyaAllah... 2 hari je lagi umat Islam di Malaysia akan mula berpuasa.

Pertanyaan aku yg pertama...
Sudah bersediakah korg semua nak menunaikan ibadah puasa tahun ni...?

Pertanyaan aku yg kedua...
Kepada sesiapa yg perlu menggantikan puasa yg lepas, sudah menggantikannya ke belum...?

Jawapannya ada pada korang semua...


InsyaAllah...
Aku dah bersedia nak menjalani ibadah puasa pada tahun ni...
Semoga aku sentiasa diberikan kekuatan supaya dapat manjalani perintah Allah s.w.t.
Semoga korg semua pun dpt berpuasa penuh tahun ni...
Bagi yang keuzuran tu, faham-faham la k...
Jangan lupa ganti puasa nanti...

Semoga ramadan kali akan memberikan seribu rahmat kepada kita...

Amin...

Hasrat untuk berbuka puasa dengan si dia perlu diteruskan atau .......................

2 comments:

lurunna said...

insyallah...
nantikan ramdhan dgn penuh kerinduan...

LUVLYDIYANA said...

selamat berpuasa!

Aku & Dia

Daisypath Anniversary Years Ticker