Sahabat@Dusun Bayu

Friday, December 3, 2010

Saya Di SMK Agama Limbang

Salam...

Apa khabar sahabat-sahabat Poet Dusun Bayu yg di sayangi semua...
Semoga sihat-sihat hendaknya...

Terlebih dahulu, saya ingin memohon maaf kepada sahabat-sahabat blogger kerana sudah agak lama tidak menulis di PDB ini...

Alhamdulillah, hari ini saya ada kesempatan untuk menterjemahkan apa yg saya rasa setelah ditempatkan di SMK Agama Limbang, Sarawak...

Saya bersyukur kerana ditempatkan di sekolah ini...
Hehe...

Banyak lagi yg akan saya kongsikan dengan sahabat-sahabat...

Tunggu entri terbaru daripada PDB k...

Salam...

8 comments:

PUAN PIA said...

Tahniah!! Kalau sekolah agama, nnt semua students panggil ustaz xkisah ngajar subjek pe pun...

missL33n said...

wahhh jauh merantau...best la dapat ke brunei n sabah...hehe

Anonymous said...

Salam

Ya, Wandy. Lama sudah tidak kamu update PDB. Semoga kamu punya masa untuk semua urusanmu.

ciK LyndaWawa said...

dapat limbang kitak oo....

Azwandy Bin Muhamad said...

@Sofia Karim Thanks...sofia dpt sekolah mana?

Azwandy Bin Muhamad said...

@missL33n ha a...jauh merantau... dekat dgn brunei, sabah & labuan...

Azwandy Bin Muhamad said...

@Sephi Sephia wslm...harap2 lepas ni saya akan sempat update PDB ni..hehe... Thanks k...

Azwandy Bin Muhamad said...

@ciK LyndaWawa igUana Aok kak wa...kmk dpt limbang..hehe...

Aku & Dia

Daisypath Anniversary Years Ticker