Sahabat@Dusun Bayu

Wednesday, December 29, 2010

Serius Aku Kecik Hati

Salam...

Keciknya hati saya ni...
Huhu...
Bukan hati saya bersaiz kecik ok...

Tapi, saya kecik hati dengan seorang kawan...
Kira kawan baik jugak la...
Nak tau tak kenapa saya kecik hati...?
Hmmm...
Dia betunang x bagi tau pon...
Saya tau pon sbb tgk gambar dia btunang kat mukabuku oranng lain...
Kalau tak, mmg x tau la dia betunang...

Nak tgk kat mukabuku dia mmg x dapat la...
Sbb dia x approve saya...
Katanya tunang dia tu x suka org lelaki lain kat dalam mukabuku dia...
Kecuali sedara-mara je...
Adoi...
Sampai mcm tu sekali ke...?

Tapi, saya hormat apa yg dia buat...
Kecik hati mmg la kecik hati sbb tak diberitahu pasal dia betunang...
Nak kata dia wat majlis kecik2 je tak jugak...
Huhu...

Takpe la...
Mcm tu la kawan...
Sedih aku...
Kawen nanti kalau x jemput mmg aku makan hati berulam jantung la pulak...
Huhu...

Apa2 pon...
Semoga berbahagia hendaknya...
Semoga ikatan pertunangan akan utuh sehingga ke gerbang perkahwinan...
Dan perkahwinan dia akan kekal hingga akhir hayat....

Sekian....

Untuk kawanku...

~~~...Kalau aku pun x bgtau kawan mjlis aku nanti mcm mana eh...?~~~

5 comments:

syira aka sepatu hijau said...

salam


lorlll

jangan bersedih-sedih


dengan kawan-kwan pun tak boleh ke?

habis apa guna kawan kan?



dah dah dah...senyum sokmo, senyuman kamu kan manis semanis senyuman eliza helmi :)

ashutz said...

kalau abg wandy pun xbgthu, ktorg ketuk..hehe...xpe la..biar je la die tu..

Cik Moon said...

hmm...terpaksalah hormati cara kwn tu kan..wlpun terasa hati... nak wat camne...

mieka,,, said...

sabar jela cikgu,,my ade reason tuh,,=)

hani apandi said...

boh sedih2 okay.
mek bertunang lak confirm mek jemput ktkk.ya pun mun sudi dtg.haha.

erkk, gerek mek sikda anok koh mun ada laki add mek kat mukabuku.haha.sebab mek berhak kwn ngan sapa2 :DD

Aku & Dia

Daisypath Anniversary Years Ticker