Sahabat@Dusun Bayu

Wednesday, July 21, 2010

Saya Rasa Dia Agak Cantik

Salam...

Sejak kali pertama berjumpa dengannya...
Mmg aku sgt kagum dengan kurniaan yg telah diberikan kepadanya...
Kali pertama melihatnya didepan mataku...
Membuatkan aku mula mengkaguminya...

Bak kata Haziq dalam cerita Syurga Cinta...

Bijak...

Pandai...

Serba boleh...

Lemah lembut...

Cantik...

Pandai bergaya...

Pakai tudung...

Mmg lengkap dalam dirinya...
Tak hairanlah ramai jejaka yg memuja-mujanya...
Ramai pemuda yg mahu mendampinginya...
Mahu menjadikannya permaisuri hidup masing-masing...

Tapi, siapakah yg bertuah & berjaya mendapatkannya...

Hmmm....

Aku...?

Hahahahaha...

Dalam mimpi boleh la... Adoi...
Terlalu jauh pemisah antara aku dgn dia...
Angan-angan je la k... Huahuahua...

Eh... Panjang pulak citenye...

Nak tau x sape yg aku maksudkan...???

Dialah...

Ni la orgnye... Hehe... Cantikkan...?

Comelnye dia...Hehe...

Wajah Ija ni mengingatkan aku pada seseorang..Huhu...

Cik Ija ni mmg suka bergambar... Mcm aku jugak... Hahaha...

Tgk tu... Nakal jugak cik Ija ni dalm kelas... Hehe...

Adegan dalam kelas Cik Ija...

Cik Ija mmg suka buat mcm ni..Hehe...

Adegan dalam kelas Cik Ija II...

Cik Ija tunjuk jerawat dia...

Stdy sblm exam... Ye la kot... Hehe...

Likessssssss Heliza dalam gambar ni... Chantek... Huhu...

Suke Cik Ija pakai serba hitam...

Walaupun buat gaya mcm tu... Heliza ttp chomel...Hehe..

Milik siapakah gadis ini...?

Bulatkan mata Cik Ija ni...?

Sudi x awk keluar dengan sy...? Hahaha... Angan-angan je la nampaknye...

Heliza: Saya setuju keluar dgn awak... Hehe... (Kalau la dpt kn..Huhu...)

Cute sangat kn...?

Bertuahnye kalau dpt jumpe dgn Cik Ija ni...Huhu...

Tetap comel walaupun tudung selebet mcm tu... Hehe...

Dalam banyak0banyak gambar, aku paling suke gambar ni... Sbb neutral... Hehe...

Panggil Namaku... Hehe... Nak promote ckit... Ni la Single Terbaru Heliza Helmi...

Ok... Entri kali ni banyak gambar Cik Ija ni kn..
Hehe...

Adakah saya juga telah menjadi peminatnya...?
Hmmmm....
Ye la kot... Hahaha...

Apa-apa pun, kecantikkan rupa paras seseorang itu tidak berguna sekiranya tidak diseimbangi dengan akhlak yang cantik...

Tiada gunanya kalau berwajah cantik & tampan seandainya akhlaknya hodoh...

Kecantikan duniawai hanyalah sementara sahaja...

Cantik dimata...

Cantik juga dihatinya...

Itu lebih baik...

For more information tentang Heliza Helmi...

Sila la kunjungi laman web dia k...

www.helizahelmi.com

Singgah kat facebook dia pon boleh jugak... Jadi fan dia...Hehe...

Ok la... Tu je utk kali ni...

Daa...

~~~...Sy btl2 nak jumpe Cik Ija ni...Huhu...~~~

10 comments:

Q said...

ape kau merepek ha labu...
apepun dia memang serupa sikit la dengan dia....

dayana said...

tu dia peminat fanatik tuuu..huhu..ahakss..=)

RedLife2Love said...

me likes her too.. cumel =)

ashutz said...

ngegeh bena post ktk tok..hahhaah

Azwandy Bin Muhamad said...

Q- Mana ade merepek... Ko yg dgn aku masa jumpe Ija dl kn??? Sape dia yg ko maksudkn???

Dayana- Huhu...Sy pon x tau sejak bla jd peminat dia..hehe...

RedLife2Love- Dia mmg cumil...Hehe..

ashutz- Nang ada ngegeh indah...Hehe...

Q said...

same sikit dgn luv mu. gua dah tau taste lu. hahaha

silent MONOLOGUE said...

Q: cane taste dia?

nak tauuu

Azwandy Bin Muhamad said...

haha... heliza la test aku...Hehe..

Azwandy Bin Muhamad said...

Misssilent- Nak tau ke? Q x tau test sy mcm mana...

sue@p.l.e.i.a.d.e.s said...

gler comei!!

Aku & Dia

Daisypath Anniversary Years Ticker