Sahabat@Dusun Bayu

Friday, May 15, 2009

Rindu Kamu

Salam...

Dua minggu kat dalam hutan kat Ulu Yam 2 mmg mbuatkan aku tahu perangai mcm2 org. Tahu perangai sebenar yg disembunyikan di zon selesa. Bila berada kat zon x selesa, teserlahlah sikap yg dicover selama ini. Tapi xpe, lain padang lain belalang. Hati manusia siapa yg tahu. Allah yg maha mengetahuinye... Wlpn bermacam-macam kerenah, seronok sangat bsama-sama dengan diorang. Rindu plak masa makan sama2, mandi sungai sama2, main bingo sama2, ade yg main sudoku(ade lagi men game len tapi x leh ckp kat cni...hehe...) Sampai ade sorg 2 termimpi2 main bingo.. hmmmm... Seronok sangat main bingo... Tahniah kepada Che As yg memperkenalkan permainan Bingo masa CIC011 ari 2... Bla dia demam, xde org yg men bingo. Bila dia sembuh, sambung balik men bingo... Rindunye saat2 2.. Ye la, 2 la CIC aku yg terakhir.. Huhu... Sedih plak... Tahniah aku ucapkan kpd semua Instructor CIC011 yg lepas. Korang mmg best la... Teruskan memajukan bidang rekreasi di Kolej Canselor k... Terima kasih gak kpd alumni Reccan's kolej Canselor yg sudi datang... CIC seterusnye pon dtg gak k...
Barisan Instructor CIC011 yg mantap


Instructor CIC011 bersama-sama alumni Reccan's

Sejak 26 April 2009 lepas aku belum lagi jumpe dengan si dia. Tipu la kalau aku ckp aku x rindu dia. Sms pon jarang da. Aku tau dia penat sbb praktikal skrg ni. Jadi aku faham la. Aku pon baru balik dari Canselor Instructor Course 011 (CIC011) kat Ulu Yam. Mmg x sms la dgn si dia. Tambahan lagi xde coverage kat ctu. Menambahkan lagi rindu aku pada si dia.(cewah... ayat xboleh tahan...) Tapi, sempat gak telefon si dia masa kat tgh2 hutan. Masa 2 ade coverage kat kwsn 2. Hehe... Lepas CIC aku xde watpe... 2 la yg wat aku rasa rindu sgt kat si dia. Ingat nak jumpe sebelum aku balik kuching. Tapi, mcm x dpt jumpe je. Ye la, si dia mesti penat sbb praktikal. Nak wat cmne kn... (ayat redha...huhu) Harap2 si dia pon rindu la kat aku...

Buat si dia-Jga diri baik2... Keje elok2... Jgn lupekan org kat cni... Org kat cni rindu sgt kat kat org kat sana... Nanti jumpe k... I will miss u...



Rindu gak nak balik rumah... Biasa la perantau mcm aku... Lepas retreat di Pangkor, aku balik kucing. Flight 26 Mei 2009. Rindu kat family... Rindu kat anak2 buah... Rindu nak jumpe mmbr2... Nanti aku balik, nak wat pjumpaan dgn ahli tetap geng aku... Man naga, mila pink, rizal oren, Noor ngegeh, erana kecik, & aziema mak datin. Erana stat ROS kat skolah openg 18 mei. Smoga sukses hendaknye... Noor cikgu tadika kemas ape cer? Senyap je...huhu... Dah nak kawen ke ape...hehe...

Gambar masa raya 2007... Gambar terbaru xde...huhu...

Gambar raye gak... Tapi x ingat bile... Cube teka yg mana satu sy...?


Rindu kamu semua...

Johari ckp: Rindu kat ona eh...? xpe, sabar k... nanti jumpe la tu...

2 comments:

qdetactive said...

rindu sesangat la tu. huhuhu...

Anonymous said...

rindu kamu jugak.......

Aku & Dia

Daisypath Anniversary Years Ticker