Sahabat@Dusun Bayu

Thursday, May 21, 2009

Jom kita Tagging...

Salam..

Jom main tagging...

1. Apa perasaan sekarang?
Rindu kat someone… Dia rindu kat aku ke x eh…?huhu…

2. Saya nak makan
Ikan terubok masin… Sedapnye… Kat Swk je ade… Hehe…

3. Saya tak suka
Kalau org marah-marah sy tanpe tanye ape masalah yg sebenarnye… Baru kne marah tgh hari td… Huhu… Len kali jgn la terus marah. Tanye la dulu… Kan dah terdiam td…

4. Impian saya
Nak bukak multi-ladang… Ade lembu, kambing, rusa, arnab, ayam, ade pokok buah-buahan, ade kolam ikan air tawar, ade tempat rekreasi dan ade homestay… Mesti best… Hehe…

5. Haiwan yang saya tidak suka
Pembawa wabak pembunuh sekarang ni… KHINZIR@BABI... Virus influenza A H1N1@Selesema babi…

6. Saya Harapkan
Dapat bertemu dengan Exco Akademik MTM Kolej Canselor Sesi 2009/2010 sebelum sy balik Kuching 26 Mei ni… Huhu… Rindu sama dia…

7. Jika boleh di putarkan masa..
Tak nak… Yang dah lepas, biar la lepas… Bersedia menghadapi hari esk…

8. Saya pada 10 tahun akan datang...
InsyaAllah akan jd cikgu cemerlang… Dah ade family…hehe…

9. Handfon saya adalah sebuah...

Telefon… untuk send sms… untuk ambik gmbr… untuk dengar lagu…


11. Saya pernah bercinta sebanyak....

Rahsia… X byk pon…


12. Saya suka pada...

Ape-ape saje yg sy suke…


13. Kawan-kawan saya...

Yang kat Kuching, marah sys bb dah lama x balik sana… x ckp geng kalau kluar..huhu… Sabar la geng, aku balik 26 Mei ni…


14. Pernah dikhianati?

Pernah… Biar la menjadi sejarah…


15. Apa yang anda hendak lakukan terhadap orang yang mengkhianati anda?

X nak buat ape-ape… Biar la dia insaf…


16. Senaraikan 5 orang untuk di tag

- Qdetactive
- fsakinah's
- ..cik epal..
- mY.str33t.
- Sape-sape la yg nak wat tagging ni...

Esk nak g Pulau Pangkor... Mood sedikit tercalar setelah peristiwa 20 Mei 2009 berlaku...huhu... Nak tau kenape? bace la entri terbaru nanti k...

No comments:

Aku & Dia

Daisypath Anniversary Years Ticker