Sahabat@Dusun Bayu

Wednesday, November 17, 2010

Apa Tujuan Uncle Seekers Mendedahkan "Cinta Syyhh Permaisuri Aishah "nya?

Salam...

Saya rasa tertarik dengan sebuah isu yang semakin hangat diperkatakan oleh para blogger sekarang ini...
Isunya...
Uncle Seekers yg mendedahkan kisah "Cinta Syyhh" dengan Permaisuri Aishah di blognya...
Klik sini untuk ke blog Uncle Seekers...

Pendedahan berani Uncle Seekers ini bukan hanya mengaibkan mantan Permaisuri Agong tersebut...
Malah mengaibkan dirinya serta keluarganya sendiri...

Persoalannya...
Apakah tujuan dia berbuat demikian...?
Macam ada yg tak kena saya rasa...
Sehinggakan Uncle Seekers dengan berani & tanpa segan silu mendedahkan apa yg berlaku...
Kisah mengenai Permaisuri Aishah juga telah dibuat beberapa episod...
Kalau nak tahu lebih lanjut...
Sila ke blog Uncle Seekers k....

Ada yang mengutuk tindakannya...
Tidak kurang juga ada yg menyokongnya...

Yang pastinya...
Dia telah mengaibkan mantan permaisuri Agong tersebut...

Semoga dia menghentikan tindakannya yg boleh menjatuhkan maruah org lain tersebut...

Sekian...

~~~...Kenapa la uncle Seekers buat entri pasal tu... Agaknya nak tarik pembaca kot... Ada iklan nuffnang ke kat blog dia...? Hahaha...~~~

10 comments:

syira qahira said...

salam,
syira pun dah baca itu
terkejut..
tapi kebenarannya tak dapat dipastikan..

salam aidiladha..

Azwandy Bin Muhamad said...

@syira qahira Wslm... Tu la...
apa tujuan dia sebenarnya.
sampai cerita beli baju dalam pon nak tulis...memalukan betul la...

Azza Zahra said...

Baru bace smalam.
Tuh lar psl.
Tataw ape motif
dia sebenarnyer kan..
Kalau pon betul,
tapi tak elok dedahkan
pekung di dada.

Azza Zahra said...

Sungguh kasihan!

ciK LyndaWawa igUana said...

LyndaWawa padah jaik nya ya...

zahidah dihaz said...

kmk ada baca sigek jak entry nya...lain sik baca gik...gago study k exam tok (konon) =)

Azwandy Bin Muhamad said...

@Azza Zahra betol2..dia x patut wat mcm tu..huhu...

Azwandy Bin Muhamad said...

@ciK LyndaWawa igUana aok eh...nang jak jaik nya ya...

Azwandy Bin Muhamad said...

@zahidah dihaz sakit ati eh baca entri nya ya...
riak gilak...

kakyon@kakrose said...

kasihan kat mantan tu..kebenaran tak terbukti lagi..hanya Allah yang tahu..

Aku & Dia

Daisypath Anniversary Years Ticker