Sahabat@Dusun Bayu

Saturday, November 20, 2010

Lagu Khas Untuk Cikgu Qamarul

Salam...

Kepada sahabatku Cikgu Qamarul...
Semoga ko akan dapat menyesuaikan diri dengan baik di tempat baru nanti...
Aku doakan ko akan menjadi seorg guru yg cemerlang mendidik anak bangsa sehingga berjaya...
Boleh bah kalau kau...
Hehe...

Lagu ini khas untuk ko...
Dengar k...
Haha..


Apa macam bro...?
Ok tak lag tu...?
Hehe...

Nanti kita g naik kinabalu sama-sama k...
Thn depan aku g Sabah gak...
Kita g cuti-cuti k...
Hihi...

Sekian bro...
~~~...Qamarul posting Sabah... Kena la tu... Muka dia pon mcm org Sabah bah..Hehe...~~~

9 comments:

Lurunna said...

dah jodoh korang agaknya...hiiii... :P

zalin said...

bro..ko n qamarul kena posting mane?

Azwandy Bin Muhamad said...

@Lurunna Yela kot...hahaa...

Azwandy Bin Muhamad said...

@zalin Aku dpt Swk...Qamarul dpt Sabah..

Q said...

tq mai pren. sayu pulak bila ingat balik ape yang kita dah lalui selama 4 tahun. janji tau datang sabah..kali ni aku kena berdikari sendiri.

PiJuK_SS said...

sabah..hahaha..welkam2... bgsla tu.. kalau jumpa mr.Q nnt blhla mntk blnja mkn :p

Azwandy Bin Muhamad said...

@Q KO pon dtg la sek k..hehe...
Ya...ko kena berdikari di sana..hehe...

Azwandy Bin Muhamad said...

@PiJuK_SS betol2..kalau jumpa cikgu Q...mintak dia belanja k..hehe...

Sofia Karim said...

Tahniah bloggers Q dan Azwandy sebab dapat penempatan.. Best dgr kawan2 yg belajar 4thn dapat penempatan.. Alhamdulillah.. Perjalanan kita baru saja bermula...

Aku & Dia

Daisypath Anniversary Years Ticker