Sahabat@Dusun Bayu

Tuesday, November 9, 2010

Rekaan Bangunan Masa Depan

Salam...

Apa khabar sahabat-sahabat blogger yang disayangi...?
Semoga semuanya sihat-sihat sahaja k...
Hehe...

Nak tengok tak rekaan bangunan-bangunan masa depan...?
Jom tengok sama-sama k...

Klik pada gambar untuk paparan lebih jelas

Klik pada gambar untuk paparan lebih jelas

 Klik pada gambar untuk paparan lebih jelas

 Klik pada gambar untuk paparan lebih jelas

 Klik pada gambar untuk paparan lebih jelas

 Klik pada gambar untuk paparan lebih jelas

 Klik pada gambar untuk paparan lebih jelas

 Klik pada gambar untuk paparan lebih jelas

 Klik pada gambar untuk paparan lebih jelas

 Klik pada gambar untuk paparan lebih jelas

 Itu adalah antara gambar rekaan bangunan pada masa hadapan...
Hehe...

Sekian...

~~~...Malasnya nak study.Huhu...~~~

8 comments:

ciK LyndaWawa igUana said...

bulak alu jak upa..maybe one day..
lak engineer wawa polah..ok..

kmk nang hapdetla ngan blog kitak..
laju jak mek komen...~

haha

dayana said...

perghhh dahsyat giler...

Azwandy Bin Muhamad said...

@ciK LyndaWawa igUana nama lah rekaan kak..hehe...

aok eh..nang cepatnya lok...
boleh dpt anugerah pengkomen paling cepat & banyak ktk ya...hahaha...

Azwandy Bin Muhamad said...

@dayana yup...dasyat kn..hehe...

Haw said...

menarik!.. tp logic ke?.. melihat dr segi fizik ia tak mungkin dpt d bina (perrhh! mcm dr fizik lak aku.. hehe)

Yann Mazian said...

mcm cacat jak upa bangunan gya. confusing. hehehe

Azwandy Bin Muhamad said...

@Haw Tak mustahil akan ada bangunan mcm tu dibina nanti...kn...?Hehe...

Azwandy Bin Muhamad said...

@Yann Mazian ya namanya rekaan masa depan..hehe...

Aku & Dia

Daisypath Anniversary Years Ticker