Sahabat@Dusun Bayu

Wednesday, November 3, 2010

Apabila Superhero-Superhero Sudah Tua... Ke Manakah Mereka Akan Pergi...?

Salam....
Selamat pagi sahabat-sahabat...
Poet Dusun Bayu ada soalan ni...
Siapa tahu ke mana superhero-superhero seperti  
SUPERMAN, HULK, FANTASTIK 4, CATWOMEN  
dan lain-lain akan pergi apabila mereka sudah tua...?

Siapa tahu angkat tangan & jawab...
Hehe...

Kamu tahu tak...?
Saya tahu...

Percaya tak saya tahu...?
Tak percaya ke...?

Ok... Tengok la...
Diorg semua tinggal kat situ...
Gambar kat bawah sebagai buktinya...
Hehe...

Klik pada gambar untuk paparan lebih jelas...

Superhero-superhero ni duduk kat rumah orang tua... Kesian diorg...

Klik pada gambar untuk paparan lebih jelas... 

Klik pada gambar untuk paparan lebih jelas... 

 Klik pada gambar untuk paparan lebih jelas... 

 Klik pada gambar untuk paparan lebih jelas... 

 Macam mana...?
Dah percaya tak...?
Hehe...

Setiap manusia pasti akan tua juga...
Hehe...

Betul tak...?

Sekuat mana pun anda...
Sekaya mana pun anda...
Sepandai mana pun anda...
Secantik mana pun anda...
Sekacak mana pun anda...

Kita akan tua juga...
Kita akan mati juga akhirnya...

Renung-renungkanlah ye..
Hehe...

Sekian...

~~~...Sahabat-sahabat USPI susah ada yg dapat surat posting... Aku bila pula..?~~~

3 comments:

Lurunna said...

kehkehkeh...superhero pencen da...

I*K*T*I*R*A*F said...

hahuahuahuahauhauhauhauah.

cool lahhhh! ;P

faezah bucuk said...

muda pasti jd tua kn?? fitrah yg xblh diubah.....huhu

Aku & Dia

Daisypath Anniversary Years Ticker