Sahabat@Dusun Bayu

Tuesday, October 5, 2010

Lagu Di Saat Aku Mencintaimu by Dadali

Salam...

Layan lagu jiwang sikit pagi-pagi buta ni...
Huhu...

Saya pun dah jd mcm Cik Autumn skrg ni...
Dengar lagu ni sebelum tidur...

Macam mana tak teringat...
Huhu...

Serius... Lagu ni memang sedih...
Kalau dgr betul-betul & hayati lagu ni, boleh nangis tu...
Saya tak nangis la...

Kamu yg nangiskan...?
Betul tak...
Hehe...

Dengarlah lagu ni k...

Lirik Lagu
Di Saat Aku Mencintaimu
Dadali

Mengapa kau pergi, Mengapa kau pergi
Di saat aku mulai mencintaimu,
berharap engkau jadi kekasih hatiku,
Malah kau pergi jauh dari hidupku,

Menyendiri lagi, Menyendiri lagi,
Di saat kau tinggalkan diriku pergi,
Tak pernah ada yang menhiasi hariku,
Di saat aku terbangun dari tidurku,

Aku inginkan diri mu, datang dan temui aku,
Kan ku katakan padamu, aku sangat mencintai dirimu,
Aku inginkan diri mu, datang dan temui aku,
Kan ku katakan padamu, aku sangat mencinta…….

Menyendiri lagi, Menyendiri lagi,
Di saat kau tinggalkan diriku pergi,
Tak pernah ada yang menhiasi hariku,
Di saat aku terbangun dari tidurku,

Aku inginkan diri mu, datang dan temui aku,
Kan ku katakan padamu, aku sangat mencintai dirimu,
Aku inginkan diri mu, datang dan temui aku,
Kan ku katakan padamu, aku sangat mencinta…….

 *(Perempun)

Semoga engkau kan mengerti, tentang perasaan ini
Maaf ku telah terbuai, akan indahnya cinta
Maaf sungguhku tak bisa, untuk kembali padamu
Maaf ku telah terbuai, akan indahnya cinta

Aku inginkan diri mu, datang dan temui aku,
Kan ku katakan padamu, aku sangat mencinta,

Aku inginkan diri mu, datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu, aku sangat mencinta,

Aku inginkan diri mu, datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu, aku sangat mencinta..............

Ini video Lagu Di Saat Aku Mencintaimu
Dadali


Sedihkan lagu ni...?
Huhu...

Kepada sesiapa yg sedang menghadapi @ mengalami situasi dalam lagu tu,
Semoga kamu tabah & kuat k...

Semua yg berlaku ada hikmahnya...

Sekian...

~~~...Serius lagu ni mmg sedih bagi aku...Huhu...~~~

11 comments:

ciK LyndaWawa igUana said...

aduh..sedap juak lagu tok..molah kmk mkin sedih....

dL said...

sangat besh!!

d_tieah said...

Bez ke lagu ni..
Nk download gak la..

iz_ezza...... said...

tacing ar algu nie..huhu T_T
situasi kita sama ja...hrp2 kite yg melalui semua ini tabah..amenn

wanhairi said...

chop!!! saya wat dulu...hahaha...

cik autumn said...

macam kenal je . my song rite ? hee . sedap kan ? yup , exactly u rite . memang sedih . sangat sedih :(

sue@p.l.e.i.a.d.e.s said...

sabar yer wandy masam...huhu

Gee said...

ehem...macam kena btul d hati owh ni lagu kan...jan sedih2 bos...msti ceria spya sntiasa awet muda..hoho

ipa faiza~ said...

hee tacing la lagu neh.. wawawa :(

Yann Mazian said...

huhuhu. sedih wak lagu tok. boh sedih2 eyh.. :D cool jak bah geng. :)

shark said...

lagu ni mmg gempak..best..
boleh wat lagu background blog nie

Aku & Dia

Daisypath Anniversary Years Ticker