Sahabat@Dusun Bayu

Monday, October 18, 2010

Selamat Hari Lahir Kepada Azwandy Muhamad

Salam...

Hepi besday to u...
Hepi besday to u...
Hepi besday to Azwandy...
Hepi besday to u...
Hehe...

Siapa Azwandy ni...?
Hehe...

Kalau nak tau, dia la pemilik blog Poet Dusun Bayu ni...
Hehe...

18 Oktober 1986...
Saya telah selamat dilahirkan di hospital umum Sarawak...
Dan sekarang...
18 Oktober 2010...
Saya sudah berusia 24 tahun...
Alhamdulillah...
Masih lagi diberi kesempatan untuk hidup di muka bumi ini...

Terima kasih kepada mak & bapa saya kerana telah membesarkan saya dgn penuh kasih & sayang...
Terima kasih kepada keluarga saya... Abang-abang, kakak & adik-adik saya...
Saya sayang kamu semua...

Terima kasih juga kepada sahabat-sahabat...
Guru-guru, pensyarah-pensyarah...
Anak-anak murid...
Terima kasih semua...

Doakan kebahagiaan & kegembiraan saya k...
Doakan saya dipanjangkan usia juga...
Doakan semoga semua impian saya akan tercapai juga k...
Hehe...




Eh...Apa kne mengena Cik Heliza dgn entri ni...Hehe...
Saja je... Semoga saya akan dpt isteri mcm Cik Ija ni..Hehe...


Saje je letak gambar ni..Hehe...




Oklah...


Sekian dulu k...
Hehe...


~~~...Mahu hepi2 selalu...~~~

19 comments:

dayana said...

::SeLaMaT HaRi LaHiR::

Aniza said...

happy belataed birthday, Wandy ^_^

HaiDa HiDa said...

salam..
selamat hari lahir..
moga panjang umo dan murah rezeki serta di berkati Ilahi di dunia dan akhirat... aminn

moga impian mendapatkan isteri seperti Cik Ija tercapai.. :)

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said...

selamat hari tua..

eh awak tua dari saya la

hakhak

Intan Inn said...

selamat hari lahir semoga panjang umur n dimurahkan rezeki...semoga berbahagia selalu dan sentiasa berjaya...

zahidah dihaz said...

happy birthday to you..
semoga panjang umur and murah rezeki...
semoga bahagia selalu...
semoga bertemu jodoh yang baik..
amin...

payeen said...

happy birthday!!

dak eina said...

selamat hari lahir yg ke-24 azwandy ;)

semoga pjg umo dan dimurahkan rezeki...

ciK LyndaWawa igUana said...

adoh,,
nang beranganla oi....


happy bday..=)
saya tahu entry ini auto publish..
miahahaha..
kantoi..
=)

♥♥♥aRiSa FunAbAsHi♥♥♥ said...

happy burfday... =)

sanaa arif said...

aihhh...
muka dah nak hampir serupa tuh..duk pakai spek sama jep..kekekekek
okey cikgu...SElamat hari jadi..semoga Allah murahkan rezki cikgu..amin..

Azwandy Bin Muhamad said...

Thanks semua....
Semoga kamu semua juga diberkati oleh-Nya..hehe..

d_tieah said...

Happy birthday..

paan said...

happy birthday bro...

Entri terbaru->Tutorial Submit Blog / Web ke Google

HaNTwO said...

selamat hari lahir tuan belog :)

nur aisya humaira said...

lme tk datang cni...;)
hepy befday to u...
wish u all da best,gud luck & hepy always..;)

shark said...

aisey...
sori bro lambt wish...
hepi besday to u..
somga success slalu:)

f_aRa_aINa989 said...

giler heliza mamat nih..=p

Azwandy Bin Muhamad said...

Thanks kepada semua yg wish..Hehe..

Aku & Dia

Daisypath Anniversary Years Ticker