Sahabat@Dusun Bayu

Sunday, October 10, 2010

Selamat Pagi 10.10.10 Semua

Salam...

Selamat pagi semua...
Sahabat-sahabat apa khabar?
Semoga sihat-sihat sahaja k...
Alhamdulillah.. Saya sihat sahaja...

10.10.10
Tarikh hari ini...
Cantikkan tarikh tu...?
Hari ini ulang tahun perkahwinan kakak saya & suaminya...
Semoga mereka sentiasa berbahagia hendaknya...

Hari ini juga ada sahabat saya yg berkahwin...
Tahniah kepada Siti Dahliana yg akan melangsungkan perkahwinan hari ini...
Semoga berbahagia & berkekalan hingga akhir hayat....

Dan...
Hari ini hari konvokesyen dia...
Nak pegi ke tak eh...?
Saya tak nak spoil kn mood dia...
Hmmm.....
Tengok la mcm mana...
Kalau ada, ada la saya pegi...
Tahniah kepada sahabat-sahabat Bacelor Sains(Pembangunan Sumber Manusia)
yg akan bergraduat petang ini...

Sekian....

~~~...Saya maafkan awak...~~~

7 comments:

Ezao' Edogawa said...

selmat hari 10.10.10 . hari ni mesti byk yg menjdi sejarah kpd org2 lain. :)

nur.sa said...

dan hari ni juga angkasawan negara berkahwin. (tba-tiba nak bgtau jgak, motif? :P)

selamat bergraduat semuanya.

fndrocka said...

Tarikh nibdahbmacam publisitu pantas laj

Azwandy Bin Muhamad said...

@Ezao' Edogawa Yup...ramai yg kawen hari ni..hehe...

Azwandy Bin Muhamad said...

@nur.sa btl2...hehe...

Azwandy Bin Muhamad said...

@fndrocka Tu la pasal..hehe..

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

10.10.10... saya layan blog dan tidur

Aku & Dia

Daisypath Anniversary Years Ticker