Sahabat@Dusun Bayu

Friday, October 22, 2010

Pujaan Hati Lagi: Khas Untuk Kamu (Video)

Salam...

Rasa sekejap je kita bertemu lagi dengan penghulu segala hari...
Hari Jumaat...
Hehe...

Semoga kita semua sentiasa diberkati oleh-Nya...

Hmm...
Entri kali ni mengenai Pujaan Hati lagi...
Setiap org mesti mempunyai pujaan hati masing-masingkan...?
Saya pun ada pujaan hati saya...
Hehe...
Nak tahu tak siapa pujaan hati saya...?
Rasa-rasanya kamu semua dah tahukan...?
Tak payah la saya nak publish pujaan hati saya tu...
Nanti ada jugak yg menyampah dgn saya...
Hehehe...

Lagu ini Khas untuk Kamu...
Yup... Kamulah...
Eh... Betulah kamu tu...
Haa.... Kamu...
Hehe...

Dengarlah lagu ni k...
Siap dengan videonya lagi...
Kalau nak lirik lagu ni, cari je kat entri saya yg lepas k....

Video Lagu PUJAAN HATI by KANGEN BAND


Lagu ini Khas untuk Kamu tau...
Hehe...

Sekian...

~~~...Kepada yg tegur gambar kat wallpaper hp saya hari tu... Saya dah tukar gambar tu..Huhu.. Thanks k...~~~

12 comments:

Penduga Arus said...

As6
Assalamualaikum,
Salam ziarah...
Bertukar-tukar informasi di blog 100penulis.

Latest entry : http://elmandari.blogspot.com/2010/10/kelantan-20-tahun-di-bawah-pemerintahan.html

nur.sa said...

hahah. tu la. ingatkan entry lirik pujaan hati hari tu. rupanya this time share video dia plak ek. sungguh feberet lagu ni dalam hati awak neh. haha.

Azwandy Bin Muhamad said...

@Penduga Arus wslm... Thanks singgah sini...Hehe...

Azwandy Bin Muhamad said...

@nur.sa Suka sgt lagu ni...Hehe...

ciK LyndaWawa igUana said...

jiwang! addicted ngan lagu tok dah ka????hehehe


sory buk ada kesempatan mok komen..=]

simply me ! said...

one of my favourite songg !
awk ptut dgr lagu nabil , dari jauhh ,
msty awk suke jgk ntee :)

silent MONOLOGUE said...

awak..akak kene denggi..sy risokan akak... :(

I*K*T*I*R*A*F said...

ececeee~

sape? sape? tak tau ponnn :P

Azwandy Bin Muhamad said...

@ciK LyndaWawa igUana Aok kak...kmk suka lagu tok..hehe...

Azwandy Bin Muhamad said...

@simply me ! Yeke... Nanti saya dgr k.hehe...

Azwandy Bin Muhamad said...

@silent MONOLOGUE InsyaAllah akak akan baik2 je..sama2 la kita doa k..

Azwandy Bin Muhamad said...

@I*K*T*I*R*A*F x tau ke...? kalau nak tau..baca la entri2 yg lepas k..hehe...

Aku & Dia

Daisypath Anniversary Years Ticker