Sahabat@Dusun Bayu

Monday, October 4, 2010

Poet Dusun Bayu Dapat Anugerah Blog Hebat

Salam...

Selamat Pagi Semua...
Hehe...

Saya dengan ini mengumumkan bahawa saya telah dianugerahkan dengan
Anugerah Blog Hebat...!

Anugerah ini telah diberikan oleh


Inilah Anugerah Blog Hebat yg Poet Dusun Bayu dapat...
Hehe...

Tapi, hebat ke blog saya ni...?
Saya pon x tahu celah mana yg hebat kat Poet Dusun Bayu ni...

Apa-apa pun saya ucapkan terima kasih kepada Cik aJa
kerana memberikan anugerah ini kepada saya...
Hehe...

Macam biasalah, kena jawab soalan bila dapat award mcm ni...
Hehe...

♪ Nama blog anda buat masa ini?
Poet Dusun Bayu
♪ Anda rasa blog anda hebat?
Saya pun x pastila blog saya ni hebat atau x... Tapi, Cik aJa ckp hebat... Hehe...
♪ Benda yang anda sayang ?
Benda eh...? Hmm... Kalau benda... Semua benda yg saya sayang la..hehe...
♪ Anda tengok waktu dekat mana ?
Jam/hp
♪ Web sesawang yang selalu anda jenguk ?
 Blog & Facebook

♪ Letak TIGA hingga LIMA blog yang anda rasa 'BLOG HEBAT' .
Trimarta Aniza Wahit

Sila la ambik anugerah anda k...
Hehe...

Sekian...

~~~...Esok nak settlekan jubah utk konvokesyen...~~~

3 comments:

Aniza said...

terima kasihlah, Wandy.
Tahniahlah sebab Wandy blogger tegar. Update hari2...apa plan di sana esok?

Azwandy Bin Muhamad said...

@Aniza Sama2...hehe... Plan nak settlekan ambik jubah...lps tu dok kolej je.hehe...

aJa said...

uii..mmg hebat lah..

Aku & Dia

Daisypath Anniversary Years Ticker