Sahabat@Dusun Bayu

Tuesday, October 5, 2010

Saya Tak Mungkin Dapat Lupakan Awak

Salam...

Awk, saya mintak maaf...
Saya tak dapat tipu diri saya...
 
Saya sayangkan awak sangat-sangat...
Sampai sekarang pun saya masih sayangkan awak...
 
Awak tetap ada dekat dengan saya...
Awak tetap ada dalam ingatan saya...
Awak tetap ada dalam hati saya...

Tak Mungkin Saya Dapat Lupakan Awak...

Mungkin awak dapat lupakan saya...
Tapi, tak mungkin saya dapat lupakan awak...

Saya percaya pada jodoh...
Saya percaya pada takdir...

Semoga awak akan lebih bahagia lepas ni...

Sekian...

~~~...Semua org tanya, kenapa aku makin kurus... Hmmm...~~~

9 comments:

aJa said...

sedihnye..

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said...

frustrated?

Unknown said...

ko kurus sebab ko rajin blogwalking..hahaha..

Anonymous said...

cuk....
dun worry ya!! doa byk2 kdg2 kite rasa ape yg terjadi itu xbaek@ sgt truk untuk kita..tp sbnrnya itulah yg terbaek...kerna yang merencanakan keidupan nie hanya DIA yg maha pengasih dan penyayang....

ciK LyndaWawa said...

aduh,kenak sedih2 tok bah.....?

dL said...

erk..
kamo harus kuat untuk melupakan dia..

p cari hati batu ea..
saye sudah jumpe!!

Unknown said...

banyak2 bersabar ye...
Allah sentiasa di sisi org yang sabar dan redha akan apa jua ketetapanNya..
ada hikmah atas apa yg terjadi...
jg trus lemah...
sentiasa berusaha dan berdoa smoga jodoh et di dekatkan... AMin..

zaty mraz ♥ said...

suka ayat bunc (:
kalau owg jadi perempuan tu , i came back to u la . haha .
dun be sad k . bunc suro owg hepy , then u must happy too =)

Yann said...

ishhh. kenak jiwang-jiwangan tok? tidak lari gunung dikejar bah. :D

Aku & Dia

Daisypath Anniversary Years Ticker