Sahabat@Dusun Bayu

Thursday, October 28, 2010

Follower Poet Dusun Bayu Yg Ke-300

Salam...

Apa kaba kitak orang semua...?
Kamek arap kitak orang semua bait-bait ajak...
Hehe...

Sahabat-sahabat faham tak apa yg saya tulis kat atas tu..?
Bahasa Melayu Sarawak tu...
Senang je nak faham..
Hehe...

Baik la, Poet Dusun Bayu dah ada 300 orang pengikut...
Terima kasih kepada sahabat-sahabat blogger yg sudi menjadi pengikut blog yg tak seberapa ini...
Sokongan anda semualah yg menaikkan semangat saya untuk terus berblogging...

Nak tahu tak siapa yg menjadi pengikut yg ke-300 Poet Dusun Bayu ni...
Blogger yg bertuah itu adalah...


Klik pada gambar untuk paparan lebih jelas...

Itulah header blognya..Hehe...

Kalau nak tahu lebih lanjut ttg blog tu, singgah la ke sana k...

Thanks kepada empunya blog sbb sudi jadi follower blog Poet Dusun Bayu ni...
Hehe...

Sekian...

~~~...Kak Wa sedang menghitung detik usianya yg semakin bertambah..Hehe..~~~

8 comments:

Yann Mazian said...

kmk bait2 jak sitok eyh. kekeke. bestnya bahasa Sarawak. hehe

Azwandy Bin Muhamad said...

@Yann Mazian yah...bgslah mun bait2 ajak..hehe..
Nang best bahasa swk owh..hehe...

ciK LyndaWawa igUana said...

kmk org ke berapa bah...?hehhe

shark said...

aisey...
dh 300 ker
jeles btuil

sue@p.l.e.i.a.d.e.s said...

ni my best blogger.. da nak kawin da makcik yana neh..hehe

Azwandy Bin Muhamad said...

@ciK LyndaWawa igUana ntah la kak wawa...hehe..kmk pon x tauk... ktk dah follow kmk ka?hehe...

Azwandy Bin Muhamad said...

@shark baru je 300...ada blogger yg dh cecah ribu follower...hehe...

Azwandy Bin Muhamad said...

@sue@p.l.e.i.a.d.e.s owh..yeke...mmbr kak sue la eh..

Aku & Dia

Daisypath Anniversary Years Ticker