Sahabat@Dusun Bayu

Wednesday, October 20, 2010

20102010: Hari Terakhir Di Kolej Canselor, UPM

Salam...

Apa khabar sahabat-sahabat blogger yg disayangi...?
Semoga semuanya berada dalam keadaan baik-baik sahaja...

20102010 (Rabu)
Hari ini merupakan hari terakhir saya berada di Kolej Canselor, UPM...
Kali ini hati saya berasa sedikit berat mahu meninggalkan Kolej Canselor ini...
4 tahun tinggal di Kolej Canselor...
Semangat Canselorian sentiasa bersemadi di hati saya...

Terasa berat untuk meninggalkan Kolej Canselor ini kerana entah bila akan dapat kembali semula ke sini...
Tempat yg banyak mengajar saya erti kehidupan...
Erti berdiri di kaki sendiri...
Tempat mengenali sahabat-sahabat...
Tempat kenangan bermain cinta...
Tempat belajar menjadi pemimpin...
Tempat menimba ilmu rekreasi...
Tempat bertepuk tampar dengan sahabat-sahabat...
Huhu...

Reccan's...
Majlis Tertinggi Mahasiswa...
Kursus Kepemimpinan Canselor...
Canselor Instructor Course...
Majlis Makan Malam Rasmi...
Majlis Anugerah Canselor...
Sambutan Aidilfitri Canselor...
RAUDAH...
Perkampungan Canselor...
Minggu Perkasa Putra...
Kursus Pendedahan Rekreasi...
Persada Canselor...
Dan...
Lain-lain aktiviti & program....
Sentiasa berada dalam kotak kenangan saya...
Tidak akan saya lupakan sampai bila-bila...

Sahabat-sahabat saya semuanya sudah membawa haluan masing-masing...
Tahniah kepada sahabat-sahabat yg berjaya & sudah mula bertugas di tempat kerja yang baru...
Kepada sahabat-sahabat yg bakal posting, tahniah juga diucapkan...
InsyaAllah, suatu masa nanti kita akan berjumpa lagi...

Terima kasih kepada Qamarul, Kak Nat, Fidah, Mai, Odah, Ajaq, Sani & Lokman yg bersama-sama menyambut hari lahir saya yang terakhir di Kolej Canselor pada 18.10.2010 yg lepas...
Serius saya terharu...
Hehe...

Terima kasih kepada semua yg wish birthday saya...
Semoga anda semua juga diberkati oleh-Nya..

Terima kasih kepada Ajaq & Abu kerana mengizinkan saya menumpang di bilik mereka sepanjang minggu Konvokesyen UPM yg lepas...

Terima kasih kepada adik-adik junior di Kolej Canselor....
InsyaAllah, sekiranya ada kesempatan kita berjumpa lagi...

Terima kasih kepada adik saya yg comel iaitu Fara & Hanis...
Doakan abg berjaya ...
Ingat pesan abg...
Hehe...

Terima kasih kepada semua....

~~~...Yang pastinya saya akan merindui kamu semua...~~~

10 comments:

ciK LyndaWawa igUana said...

"Tempat kenangan bermain cinta..."

nasib bait ada tulis tek...

mun x kmk nang nak tulis juak..

hehehe..
welcOme back.
selamat menjadi blogger tegar kembali..

yang pastinya..
saya menuunggu kehadiran saudara
dengan adanya secret resipi,
tak mo sky2 jus ok...


yang penting DSLR.=)

Lurunna said...

alahai...sedeynya..

shark said...

kenangan waktu study mmg susah nk lupa..
bila dh keje rasa cam nk study balik jer

Azwandy Bin Muhamad said...

@ciK LyndaWawa igUana Hehe...Kmk tauk kak..Haha...

DSLR kmk ney kak???

Lak mun free kua sama k...hehe...

Azwandy Bin Muhamad said...

@Lurunna Ha a...Sedih sgt..Huhu...

Azwandy Bin Muhamad said...

@shark Kenangan masa stdy kat u mmg best...Huhu...

Q said...

jangan lupekan aku~

eza@miza said...

kak akak dah lupe ke?
huhuhu...

Azwandy Bin Muhamad said...

@Q mana leh lupakan ko..hahaha...

Azwandy Bin Muhamad said...

@eza@miza mana ada lupe kat akak..ingat je..hehe..

Aku & Dia

Daisypath Anniversary Years Ticker