Sahabat@Dusun Bayu

Thursday, October 7, 2010

Minggu Konvokesyen Universiti Putra Malaysia Kali Ke-34

Salam...

Sahabat-sahabat blogger Poet Dusun Bayu apa khabar?
Semoga sihat-sihat sahaja hendaknya k...

Minggu ini & minggu depan, kebanyakan entri Poet Dusun Bayu akan tertumpu kepada
Majlis Konvokesyen Universiti Putra Malaysia Kali Ke-34...

Hari ini saya dan sahabat-sahabat saya menghadiri majlis raptai penuh majlis berkenaan...
Dapatlah berjumpa dengan sahabat-sahabat seperjuangan...
Hehe...

Selepas itu, kami semua bergambar sakan di fakulti kami iaitu Fakulti Pengajian Pendidikan...
Dah puas bergambar di situ, kami semua bergambar pula di ladang UPM...
Kalau anda semua nak tahu, ladang UPM ini sering menjadi lokasi pengambaran filem...
Antaranya filem Lagenda Budak Setan & Magika...

Ladang UPM ini memang cantik...
Hehe...

Akhirnya dapat juga kami menjejakkan kaki kami ke ladang UPM ni...

Posing istimewa untuk sahabat-sahabat blogger Poet Dusun Bayu...
Hehe...
 
Kami semua gembira sangat masa bergambar sakan tadi...
Malam ini ada bbq pula...
Harap-harap ramai la yg join...

Untuk entri-entri yg seterusnya, Poet Dusun Bayu akan banyak masukkan gambar...
Nanti saya akan upload gambar lagi k...
Masih dalam proses suntingan...
Hehe...

Esok, mak dan ayah saya akan sampai ke sini...
Semoga mereka selamat sampai...
Amin...

Adios...

~~~...Bestnya bergambar bersama-sama sahabat seperjuangan yg sama-sama berjuang selama 4 tahun di UPM...~~~

22 comments:

nur.sa said...

cantik gambar korang. convocation day is one of the best moments in life :)

zalin said...

bro..tahniah..selamat berkonvo..

dayana said...

::TaHnIaH::

zahidah dihaz said...

wah...bestnya...jelez tangga orang dah nak konvo tok...

wanhairi said...

pintu pgar dah bukak ek??

Puteri Dyla Qistina said...

setuju dgn nur.sa :)

senior wandi sile amek award kat warkah ya, takmo lama2 kang tenggelam ngan entry2 saya :D heheheh

Azwandy Bin Muhamad said...

@nur.sa Banyak lagi gambar yg cantik2...nanti saya upload k..hehe...

Azwandy Bin Muhamad said...

@zalin Thanks... dtg konvo aku k...

Azwandy Bin Muhamad said...

@dayana Thanks ye...

Azwandy Bin Muhamad said...

@zahidah dihaz Best2,,hehe... ktk bla konvo...?

Azwandy Bin Muhamad said...

@wanhairi Bukak je pagar tu... ramai yg g bgambar kat situ tadi...

Azwandy Bin Muhamad said...

@Puteri Dyla Qistina wah...saya dapat award eh... ok2...saya ambk k.thanks tau...

Lurunna said...

tahniah a.wandy...jadi korg la td yg aida nmpk kt FPP tue.. :)

Azwandy Bin Muhamad said...

@Lurunna thanks aida... nanti aida pulak konvo..hehe....
Ye la...ktorg la tadi..hehe...
Siap ambik gambar kat ladang upm lagi..hehe...

muhammad syafiq said...

ckg tahniah..

Gee said...

fuhhh..posing mahal ni..hehe..so posting nti d mana... :-)

ciK LyndaWawa igUana said...

hehehe...

upload gambar gik laaa..
hehe

ashutz said...

gambar yg menarik..hhaa...pasni leh wat peraduan gambar konvo yg paling menarik

Azwandy Bin Muhamad said...

@muhammad syafiq Thanks syafiq...

Azwandy Bin Muhamad said...

@Gee Blm tau lagi posting mana Gee...

Azwandy Bin Muhamad said...

@ciK LyndaWawa igUana Blm sempat gik upload gambar kak..hehe... kat fb dah ada kwn kmk upload..hehe...

Azwandy Bin Muhamad said...

@ashutz Menarik eh...
byk lagi gambar yg best2...hehe...
Thanks shud.

Aku & Dia

Daisypath Anniversary Years Ticker