Sahabat@Dusun Bayu

Sunday, October 24, 2010

Tag daripada Kak Lyndawawa

Salam...

Apa khabar sahabat-sahabat...?
Selamat berhujung minggu saya ucapkan...
Hehe...

Kali ni saya ditag oleh Kak Wawa...
Kakak yg comel..Hehe...

 Inilah Kak Comel tu... Hehe...

Soalan & jawapannya...

1. Apa benda yang paling penting dalam hidup kamoo?
Benda...? Hmmm... benda yg paling penting dalam hidup saya ialah  benda yg boleh memberi manfaat kepada kita semua... Hehe...


2. Benda yang terakhir kamoo beli guna duit sendiri?
Sotong... Nak buat umpan memancing esk... Hehe...

3. Di manakah tempat kamoo ingin melangsungkan perkahwinan dan tema?
Kat rumah je...
Hehe...
Tapi, kalau ikut angan-angan nak buat kat banquet hall Pullman Hotel Kuching...
Temanya, ala-ala dalam taman gitu... Hehe...

4. Adakah kamoo sedang bercinta sekarang?
Yup... Mencintai-Nya sepenuh hati...
Hehe...

5. Berapa lama kamoo akan mencintai kekasih kamoo?
Selagi nyawa dikandung badan... Takkan terpadam kasih yg tersulam... Hehe...

  6. Novel/ buku/ majalah yang terakhir kamoo beli?
Sudoku...

7. Apa nama penuh kamoo?
Hmmm... Alhamdulillah... Azwandy Muhamad nama diberi... Hehe...

8. Antara mak dan ayah mana yang kamoo lebih mesra?
Dua-dua mesra... Sayang mak & ayah... Hehe...

9. Adakah kamoo basuh baju sendiri?
Masa kat asrama sekolah dulu basuh sendiri...
Masa kat kolej kat UPM pun saya basuh sendiri...
Sekarang dah ada kat rumah... Mak yg basuhkan...
Anak bertuahkan saya ni... Hahaha....

10. Bila tarikh  lahir kamoo dan kat mana kamoo sambut tahun lepas?
18 Oktober... Baru je minggu lepas... Hehe...
Tahun lepas sambut di Kolej Canselor...
Kat bangku batu tepi blok Masria...
Masa tu baru lepas pertandingan nasyid interkolej...Hehe...

11. Bagitahu tiga perkara tentang orang yang tag kamoo?
Kak Wa comel...
Student UNIMAS...
Nya maok kamera DSLR... Lak kmk nyuruh Mr. Arjuna nya meli... Hehe...

12. Lima blogger yang kamoo nak tag:
Mr. Qamarul
Once I Talk
  Aniza Wahit
Warkah Untuk Bonda
  Wan Hairi

Kepada yg ditag... Sila la jawab k...
Hehe...

Sekian...

 ~~~...Esk mau pegi memancing..Hehe... Jom ikut aku Mr.Q~~~

6 comments:

Wan Zulqhairi said...

thanks tag saye..nanti saye jawab ek.. huhu...

Azwandy Bin Muhamad said...

@Wan Zulqhairi Wlcme...hehe.. buat la k..hehe...

sue@p.l.e.i.a.d.e.s said...

bju saye mesin basuh.

zalin said...

thanx bro..

ciK LyndaWawa igUana said...

hehehe...
ada persamaan di situ..
sebenarnya kmk nak padah last buku kmk beli adalah soduku juak.

memandangkan lamak kmk x beli buku ya...
ya tulis kedak ya...

arjuna mek dah ada dslr oi...
xda nya mok beli ngan kmk gik..
thanks.=]
heheh

Aniza said...

wahhhh!!!!!!

sangat suke ditag oleh mr.wandy...
hehe...saya jawab nanti k

Aku & Dia

Daisypath Anniversary Years Ticker