Sahabat@Dusun Bayu

Wednesday, October 6, 2010

Tak Nak Dah Sedih-Sedih

Salam...

Apa khabar sahabat-sahabat blogger...?

Semoga berada dalam keadaan sihat-sihat sahaja...
Hehe...

Entri yg lepas mode sedih je kn...?

Tak nak la sedih-sedih lagi...
Betul tak...?

Kita kena hadapi kehidupan ini dengan gembira...

Hargai apa yang kita ada...

Yang lepas, kita jadikan pengalaman yg cukup bermakna buat kita...

Terima kasih kepada semua yang bagi komen kat Poet Dusun Bayu ni...

Sayang korang semua...

Hehe...

Adios....

~~~...Aku redha kalau itu yg terbaik untuk aku dan dia...~~~

7 comments:

d_tieah said...

Hehe..
Hidup kena teruskan..
Takmo la sedih2 ni..

Intan Inn said...

kehidupan perlu diteruskan..sedih tue mmg akan rasa mula lah..lepas dah ok bolehlah kita lupakan walaupun pahit kan...semoga tabah dalam menghaungi kehidupan'

Yann Mazian said...

thats good. jangan sedih2 eyh. hehe.:D

Gee said...

jan sedih...ceria2 kan hati..spaya awet muda..hehe

ciK LyndaWawa igUana said...

boh sedih gik kitak eh....
ceri selalu,k=)

xbwestla sedih2...

sue@p.l.e.i.a.d.e.s said...

dun sad-sad.. ;)

Azwandy Bin Muhamad said...

Thanks semua...sayang korang lebih...hehe...

Aku & Dia

Daisypath Anniversary Years Ticker