Sahabat@Dusun Bayu

Saturday, October 9, 2010

Genap 3 Tahun

Salam...

Hari ini genap 3 tahun berkawan dengan awak...
Memang saya nak lupakan awak...
Tapi, tepat pkl 12 tgh malam tadi, alarm hp saya berbunyi...
Tengok-tengok kat skrin tulis
"Genap 3 Tahun Berkawan dengan Si Dia.."

Sebab tu saya send mesej kat awak...
Saya masih anggap awak kawan saya...
Walaupun kita dah tak ada hubungan "istimewa" lagi...

Tak sangka pulak awak bagi msg mcm tu kat saya...
Huhu...

Tapi, xpe...
Saya hormat apa yang awak nak...

Sekian...

~~~...Mode sedih lagi... Benci...!~~~

9 comments:

Ezao' Edogawa said...

siapa 'si dia'? haha awek ehh?
bunyi macam frusted je azwandy ni? keep strong. Selamat ulangtahun untuk korang. eventhough dh tak brsama kan? :)

Liza said...

tiba2 terkenang sesorang baca entry ni

eza@miza said...

huhu... sedey jugak...

d_tieah said...

Sabar..
Bunga bukan sekuntum..
Haha..
Ayat klise je kan..

zahidah dihaz said...

boh sedih2...happy always...

ciK LyndaWawa igUana said...

aie..boh sedih gik.....
udah2laaa..=(

ashutz said...

sabar k a.wandy...

Azwandy Bin Muhamad said...

Thanks semua.... Sayang korang semua...Hehe...

Anonymous said...

bucuk be strong k..xmo cdey2 sgt k...
hidup ni masih jauh...akhirnya nnt xtaw cmne...huhu

Aku & Dia

Daisypath Anniversary Years Ticker