Sahabat@Dusun Bayu

Wednesday, October 27, 2010

Kalau Aku Dah Edit Gambar

Salam...

Selamat petang sahabat-sahabat blogger yg disayangi...
Tengah buat apa tu...?

Apa...? Tidur...!
Tak baik tidur petang ni...
Orang kata kalau suka tidur petang memori untuk mengingat menjadi kurang...
Hehe...
Orang kata la.. Bukan saya kata...
:-)

Jadi, apa kata isi masa terluang petang-petang ni dgn perkara yg berfaedah...
Contohnya, main sudoku ke...
Joging je...
Memancing ke...
Main bola ke...
Main layang-layang ke...
Hehe...

Kalau saya pulak, saya suka meng"edit" gambar...
Hehe...

Kalau saya dah mula edit gambar, memang saya akan berada dalam dunia saya la...
Maaf la kat sape2 yg call & msg saya bila saya tengah khustuk edit gambar...
Memang saya dah x ingat dengan hp saya...
Hehe...

Kmk mntk maap k Kak Wa...
Boh jerak k...
Lak mun free call kmk agik..
Hehe...

Hmmm...
Semalam saya edit gambar ex-rumate saya...
Kawan baik saya juga...Hehe...
Sebenarnya dah lama x edit gambar guna Adobe Photoshop...
Tengoklah hasilnya k...

Ini adalah gambar asal SEBELUM diedit...

Tengok pula gambar yg SELEPAS diedit ni k...

Inilah gambar yg telah siap diedit...Hehe...

Macam gambar kat studio tak...?
Hehe...

Kalau Shahrol pakai baju kemeja & blazer mesti korg percaya kalau saya 
ckp gambar ni ambik kat studio kn...?
Huhu...

Ok la, sekian dl k...

~~~...Petang ini mcm nak hujan lagi...~~~

20 comments:

Farhah Zaidah said...

cantiknya edit.. =)

Azwandy Bin Muhamad said...

@Farhah Zaidah Thanks ye....

Wan Zulqhairi said...

cantek2..

sue@p.l.e.i.a.d.e.s said...

nice! seyes cam kt studio. btmbah encem sharul.. ;)

Azwandy Bin Muhamad said...

@Wan Zulqhairi Thanks wan..hehe...

dayana said...

kreatif...=)

Azwandy Bin Muhamad said...

@sue@p.l.e.i.a.d.e.s Thanks kak sue..hehe...

Azwandy Bin Muhamad said...

@dayana Thanks...

ciK LyndaWawa igUana said...

pastok leh edit gambar kmk gik..hehe..

Azwandy Bin Muhamad said...

@ciK LyndaWawa igUana ktk maok kmk edit gambar nak ney?

zahidah dihaz said...

bestnya edit-edit gambar...hehehehe

eza@miza said...

akak dah lama tak edit gmbar..
skg nak edit pic adi lak..
hehehehe..

Azwandy Bin Muhamad said...

@zahidah dihaz Aok..best2..hehe... semantara blm bz bah..hehe...

Azwandy Bin Muhamad said...

@eza@miza Yeke...Leh la mula edit lagi kak..hehe...

shark said...

aisey...
bila nk ajar ni.
hehe

Yann Mazian said...

kacak eyh edit gambar. bleh edit gmbr kmk tok lak. hehehe. :D

Azwandy Bin Muhamad said...

@shark Huhu...saya pon x teri sgt la..mcm mana nak ajar..huhu..

Azwandy Bin Muhamad said...

@Yann Mazian boleh jak...hehe... makseh k...

fiza sarawak said...

boleh tlg edit gmbr kmk juak tok.hehe

Azwandy Bin Muhamad said...

@fiza sarawak ow...boleh jak..hehe...

Aku & Dia

Daisypath Anniversary Years Ticker